61%

Komentáře a recenze 41

EXpenzza
EXpenzza
747 bodů
6.5
Přiznejme si to, Inferno je nejslabší Brownova kniha o Robertu Langdonovi a film je bohužel ještě horší. Co je fajn, to jsou herci, Tomi Hanksovi anii Felicity Jones nelze nic vytknout. Kde ale film opravdu zklamal, to je jeho konec. Právě ten byl na knize to nejlepší a tady je úplně zazděn. Dalším, možná ještě větším zklamání je pro mě hudba. Zimmera mám moc rád, ale tady jako kdyby hudba ani nebyla.
hrona
615 bodů
3
Kdo četl knížku měl určitou výhodu, jelikož obraz od Danteho Inferno je v ní docela dobře rozebrán a popsán, tím pádem i čtenář dostane informaci o výjevech obrazu a s tím související děj. Film to ovšem švihne letem světem a tak je z toho pouho pouhá akční jízda, která, alespoň pro mojí personu postrádá šťávu a hlavně napětí a tajemno, jenž tento výjev nabízí. Ovšem kde není předloha, není ani pořádný film, a kniha od pana Browna rozhodně žádný zázrak není. Je mi trošku líto Hankse, jelikož si myslím, že si takovouto praštěnou postavu, která stihne otřes mozku, procestovat 3 země a ještě k tomu se úplně uzdravit během jediného dne, moc nezaslouží. Zkrátka do dnes pořádně netuším zda to Dan Brown myslí s dějem vážně a vytváří kriminálky, anebo akční nářezy. Stylizací totiž Langdon představuje spíše agenta 007, než reálného hrdinu. Kdo četl Ztracený Symbol už musí vědět do čeho bude chudák herec uvrtán v dalším díle a to mu osobně vůbec nezávidím. Opět parádní hudba páně Zimmera.
Pacman
Pacman
586 bodů
4.5
Aby tohle opravdu fungovalo, musel bych se podívat minimálně na director's cut. Četl jsem knihu a raději nebudu srovnávat, film se určitými fakty a od určité doby velmi liší od knižní předlohy. Jinak je to taková klasika profesora Langdona ;-) Pár hádanek (ale ne tak bravurně řešených jako dřív), trocha mumlání o historii a poučování o životě. Přidáme hodně hektického cestování a hotovo máme dílo podle Browna. Trikově dobře zvládnuto, Herecké výkony až na posledních cca 20 minut OK. Scénář zpackaný, protože z tohohle šlo vymáčknout mnohem víc už jen díky lokacím, kde se film odehrává. To samé platí pro výpravu. Hudba tentokrát nenadchla, ohlédnu-li od faktu, že je to zase Hans, tak tam fakt nebyl žádnej pořádnej ústřední motiv. Kamera byla na můj vkus místy až moc roztřesená. Když to shrnu - celkově několikátý film podobné tématiky, ze kterého se dalo vyždímat víc, který se polovinou vůbec nedrží předlohy, který nemá pořádnou hudbu, ale zachraňuje to všechno obsazení a lokace. Hele jako sorry, ale kdejakej výpravnej dokument z Florencie by byl možná lepší.
polopaticky
361 bodů
6
Knižní publikace podle které byl snímek natočen, nesla opravdu důležitou myšlenku o jedné z lidských krizí a autor ji dokázal vynikajícím způsobem vyřešit. Zde byla tato myšlenka naprosto zatracena nepromyšleným závěrem. Mé hodnocení 60 %.
dana-hrozkova
318 bodů
6
Problém tohoto filmu je, že už ztratil to pravé kouzlo neviděného. Navíc předloha byla dost slabá a tak i od filmu se čekala slabota. Nakonec to vůbec nebilo špatné. Tom Hanks zahrál znovu dost dobře. Scenérie jsou skvěle nasnímané, lokality dobře vybrané. Nejslabším článkem filmu tak je opravdu scénář, kde několik nelogičností. Ale základní myšlenka příběhu je silná a dostatečně silná.
mlha99
148 bodů
7.5
je pravda , že od filmu jsem čekala nudu a šla jsem vlastně jenom proto , že knížku jsem prostě nemohla dočíst, fakt mně neba a potřebovala jsem vědět jak to dopadne a taky mám ráda Hanse:)Ale mile mně to překvapilo a Tom Hans byl skvělý.Takže knížka rozhodně ne, film urřitě ano:)
zdena-tomanova
zdena-tomanova
132 bodů
7
Četla jsem knihu, stejně jako zbytek Brownovy tvorby a na film se proto moc těším, jen mi zatím nějak nezbyl čas. Doufám, že stejně jako ve všech předešlých filmových zpracováních podá Tom Hanks excelentní výkon. Viděla jsem prozatím pouze ukázky a zdá se, že to bude stát za vidění.
Suny
Suny
40 bodů
5.5
Spisovatel je skvělý.Film byl z pohledu nečtenáře povedený. Mělo to spád,samotné Inferno vypadalo opravdu hodně dobře a Tom Hanks je prostě výborný. Z tohoto hlediska má film hodnocení tak 80%. Z té druhé strany je to jiné. Hádanky řešili příliš snadno,byla zde záměna postav a některých linek,avšak to by se dalo ještě skousnout. To,co naprosto zklamalo byl závěr. Kniha nesla opravdu důležitou myšlenku o jedné z lidských krizí a autor ji dokázal geniálně vyřešit. Zde byla naprosto zničena.