51%

Komentáře a recenze 27

leafroller
leafroller
3 023 bodů
6.5
Je to francouzský. To je asi největší neduh tohoto filmu. V Evropě netočíme ani akční ani temné thrillery a není to proto, že bychom to neuměli. Právě Francie měla v tomto směru co říct a Delonovky či Belmondovky 80. let se nesmazatelně zapsaly do análů tohoto žánru. Bohužel s nástupem nového století jakoby se toto umění někam vytratilo a já si z novodobých filmů pamatuji snad jen 22 výstřelů. Asi proto je tento film opět jakousi parodií. Vše je tam zveličeno, vše je jakoby naprogramované. Jo a už dlouho jsem neviděl takový productplacing, jako je místní Audiplacing. A přesto to docela funguje. Ve chvíli, kdy pochopíte, jak máte k filmu přistupovat a přestanete se zabývat nějakou logikou, dostanete akční oddychovku s pěknou zápletkou bez zbytečné vaty. Luc Besson sice stárne, ale pořád je to borec.
hofmi
hofmi
532 bodů
5
Tak bohužel má i tato série klesající tendenci, navíc bez Jasona Stathama je to divné.
machetetete
machetetete
464 bodů
7
Budu upřímný, prvního Kurýra si už příliš nevybavuji, vím jen, že jsem si díky němu zapamatoval jméno Jasona Stathama a bylo to celkem cool. Další dva díly byly sračky a tím pro mě tahle série tak nějak skončila. Pak ale někoho napadlo natočit s Edem Skreinem nenápadný remake a do našlápnutého traileru narvat tři celkem slušný kočičky, přičemž jsem si (logicky) řekl "tak fajn, tohle mě začíná zajímat." No a o pár týdnů později tady sedím, poslouchám závěrečné titulky, úsměv na tváři a říkám si, že proč vlastně ne. V rámci toho, co to je, to funguje přesně tak, jak má a že mi se mi to na vrch k tomu ještě celé kompletně trefilo nejen do vkusu (obsazení), ale i do nálady (užít si dobré béčko)? Jo, mám pocit, že si to ode mě těch 7/10 bez problémů zaslouží. P. S. klidně bych bral dvojku.
kacko135
kacko135
391 bodů
6
Nechápu to hodnocení. Ano není to Statham, ale je to kurýr a kurýr byl vždy těžce přehnaný. Vždy se tam objevovaly scény, nad kterými člověk nemohl přemýšlet a pokud kvalitu původního kurýra vyzdvihuje jenom herec v hlavní roli, tak to potom ano. Ale tento film je pro mě naprosto totožný. Není to sice až na tak vysoké úrovni, ale účel to splnilo úplně stejně. Akce, auta, holky, všechno co měli předchozí díly. A ty ulítlé scény byli i v původních dílech. Takže za mě to je dobrá průměrná podívá.
jarousek1981
314 bodů
6.5
Popravdě si Stathamovy Transportéry nepamatuju, takže nemohu moc srovnávat, o kolik je tohle horší nebo jiné. Kdyby se tohle jmenovalo 'Kukuruku na dovolené', bylo by mi to taky jedno. Co je ale jasné je, že jde o klasickou moderní Bessonovku, takže to nemá ani jednu mozkovou buňku a chování a zvraty nedávají žádný smysl. Ten nalíčenej pizizubka model v hlavní roli, co se choval a chodil jak postiženej macho tomu dodával onen potřebný punc debility, aby to vyznívalo přesně tak, jak Luc požadoval - a vyšlo to, je to debilita, na kterou, věřím, už druhý den po dokončení zapomněli i samotní tvůrci. Tak moc zbytečné to v celé své "kráse" je.