65%

Komentáře a recenze 47

Jiřík54
Jiřík54
1 452 bodů
7
Zase jeden z katastofických filmů, který jede podle stejné šablony. Rodiče se buď rozcházejí nebo jsou rozvedení, dcera nebo syn je v nebezpečí, takže společnými silami ho nebo ji zachrání a na konci se opět dají dohromady. Takových filmů už bylo nespočetně. Jinak celkem slušné triky a akce. Trochu mi to připomínalo 2012. Možná by to chtělo vymyslet něco originálního, nemyslíte?
kendzi
kendzi
1 095 bodů
7
Pěkný katastrofický film..
brcolka
brcolka
1 045 bodů
6
Rocka mám celkem rád, ale toto se moc nepovedlo. Starý film v novém kabátě. Prostě nic moc. Tedy moderní technologie a efekty jsou hodně slušné a je vidět že si s tím tvůrci dali práci a jako celek je film velmi zapomenutelný
Melody Harkness
Melody Harkness
1 032 bodů
7
Film mě bavil, o tom žádná. Triky super, likvidace mrakodrapů, zaplavení měst... super. No, ale pak se dostáváme k těm "ale". Tsunami a nákladní loď... jako vážně? A co mě skoro donutilo omlátit si hlavu o sedačku přede mnou? Plápolající vlajka s hvězdami na konci a kecy ve stylu "však to zase všechno vybudujeme znovu" *smailik si zvrací do popcornu*
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
6.5
No Dwayna mám rada a čo som sledovala jeho instagram tak by tento film mala být velká bomba. A ona tak je. Aj keď vybuchla po prvých pár minutách a zposobila velků škodu na mém filmové oku, uchu a smyslu pro ocenění filmu a energie doňho vložené
Pasadenka
Pasadenka
560 bodů
6
San Andreas nám dává další nálož Dwaynea Johnsona, kterému sekunduje Alex Daddario a Ioan Gruffudd. Proč ta jména? Protože filmu se ze všeho nejvíc podařil cast, kde dosváváme moc hezké a sympatické herce, takže je radost se na ně dívat. :) Co však tuto radost umenšuje, je průměrné CGI a kvalita postav. Samotný scénář je na katastrofický film solidní a kdyby se scénáristi trošku víc pokusili pohrát s postavami a vyhráli se s vizuálem, byla by to solidní 8ka. Takto film u mě padl na 6ku a při pokusu podívat se na něj ještě jednou mě nic moc nezaujalo. To taková nenáviděná Sopka. To je jiná. :D
dancemusic2012
466 bodů
7.5
Další film s katastrofickým dějem. Někdy až moc přiřazené za vlasy, ale jinak dobré triky a akce. Tohle téma patří mezi moje oblíbené . Jen bych zvolil jiné herecké obsazení.
keddie
446 bodů
5.5
tak tu máme další katastrofický velkofilm, je plný akce, velkých filmových triků a .... a to je tak všechno. Filmaři bohužel použili všemožná klišé a film to bohužel sráží, víc než slabý scénář. Měli se pokusit o větší realičnost a zkusit ukázat větší emoce a hloubku postav. Po herecké stránce je to standart, bylo vidět, že herci skoro nemají co hrát. Škoda nevyužitého potenciálu filmu
paniks
319 bodů
7
Katastrofický film, napínavý. Ale konec dle očekávání.
dana-hrozkova
318 bodů
6
Další katastrofický film, dobře natočený, ne moc klišovitý, ale s obehranou zápletkou a s nadčlověkem v hlavní roli. Na jedno shlédnutí v kině to ujde, ale ruku na srcde, Roland Emmerich by to natočil úžasnějc.