Komentáře a recenze 36

8
Ondřej Malý svoji roli pojal velkorise.Dík za tento film.
Profilová fotka
Smazaný uživatel
764 bodů
9
Mimořádný film, který si troufnu přirovnat k tomu, co začátkem 90.let způsobil mezi filmovými fanoušky dodnes nedoceněný Vojtěch, řečený sirotek. Oba filmy ostatně spojuje výborné oko kameramana Jaromíra Kačera. Doufejme, že Pouta nepotká podobný osud jako Vojtěcha. Vypařily se z kin jak pára nad hrncem. Ondřej Malý v hlavní roli je nade vší pochybnost adeptem číslo jedna na Českého lva za hlavní roli. Jeho postava vstoupí na scénu "a je to jako když zhasnete v místnosti". Kdo viděl, pochopí, že citovaná metafora nemíří na zoufalost hereckého výkonu, ale naopak na její dokonalé uchopení.
frepso
151 bodů
6.5
Démonizace STB a dělání z nich blbců mi úplně nevyhovovalo, ale jinak dobrý film...!
Miu
72 bodů
7
Ač tvůrci přísahají, že si zakázali dívat se na film "Životy těch druhých" nelze nevidět podobnost více než náhodnou.. Možná, kdyby se bývali raději podívali pořádně, mohl film dostat švih, s nímž Životy těch druhých získaly nejen pár těch trofejí, ale hlavně divácké ocenění. Pouta mají 146 minut a na příběh s poněkud slabě vystavenou dramaturgickou linií je to stopáž velmi troufalá. Co musím ocenit je práce atchitekta, výpravy a kameramana. Doba je obrazově vystižena geniálně. Jakoby nám začínal v Čechách trend skvělých vizuálních děl, bohužel však většinou se slabě vystaveným příběhem..Doufejme, že se v letošním roce u nějakého filmu dočkáme obého..
Lars von Hendrix
Lars von Hendrix
59 bodů