Komentáře a recenze 55

446 bodů
6
Výborný film, s pchmurnou atmosférou, jak to mám rád. Nicméně občas se zde člověk i nudí.
patrick-sarin
438 bodů
7.5
Toro má svůj talent nezapře, Purpurový vrch je řemeslně skvěle zvládnutý film, přidejte k tomu ještě extraligové obsazení a měl by být úspěch jasný...bohužel to tak není. Purpurový vrch naneštěstí padá na samotném příběhu. Není to ani horror, ani červená knihovna ani nějaké skvělé konverzační drama, je to všechno dohromady a ve výsledku ani jedno z toho. Možná kdyby býval měl film o 30 minut méně, byl by výsledný pocit lepší. Nemohu si pomoci, odcházel jsem z kina s pocitem, že jsem právě sledoval skvělý, ale tak 25 let starý film, z dnešního pohledu poněkud prošlý. Tom Hiddleston a Jessica Chastain jen dokazují, že patří k dnešní herecké špičce.
kurcova-simona
kurcova-simona
419 bodů
4.5
Nečekala jsem od toho příliš, ale ani mě to nějak nepřekvapilo. Výprava hezká, ale části se podobaly spíš Béčko- až Déčkovému filmu... matka na začátku skoro uhnala své milované dceři infarkt, občas světlé chvilky, ale moc to nestálo... pardon :)
AryaCZE
AryaCZE
253 bodů
7
Vynikající kamera, ale příběh nic moc...
KarlosPHA
199 bodů
6.5
Jak tu už někdo psal, výpravně pěkně udělaný, ale jinak žádnej zázrak.
vojta-kortus
158 bodů
9
Mikeblackie
113 bodů
7.5
Zajímavý kousek mého oblíbeného režiséra. Na horor docela zajímavá zápletka a jinak poměrně příjemný odpočinkový film. Hlavně zasazené dějství a práce kamery dává příjemně temnou atmosféru tomuto filmovému počinu. Také znázornění jednotlivých postav mi přišlo velice povedené a do poslední chvíle mi nebyl znám jednoznačný konec.
Michal Kvak
Michal Kvak
102 bodů
4
silné zklamání
  • scény
  • originalita prostředí
  • úchvatné kostými
  • příběh je předvídatelná nuda
galactus
97 bodů
6
když jsem se doslechl, že del Toro bude točit horor tak jsem se zaradoval - ono i jeho labyrint byl nepříjemně atmosférický. ale jsem z toho velmi rozpačitý, ano je to to co sliboval ale člověk podvědomě čeká prostě více. je to práce odvedena dobře v rámci žánru, ale nic víc nic míň a to už je pro náročného diváka málo. natočit toto před 10-15 lety tak z toho sedíme na zadku.
cesnecka
cesnecka
83 bodů