70%

Komentáře a recenze 25

Innuendo
Innuendo
908 bodů
9
Hmm tak tenhle film mě dostal. Jsem trochu rozpačitý z toho jak se dnešní tvůrči stále vracejí pro motivy a náměty do minulosti. Měl jsem za to, že tato témata jsou již vyčerpána. Ale tento film mě vyvádí z omylu, protože měl být natočen a je dobře, že se tak stalo. Dokonalá atmosféra 40. let minulého století, kterou si budete užívat v každém momentu, dokonalí neokoukaní herci, a naprosto skvělý Kryštof Hádek, kterému role sedla naprosto přesně. Ve vedlejší roli potěšil Jan Kraus, nad jehož hereckým uměním by se dalo polemizovat, zde však také zapadl velmi dobře. Po dlouhé době vynikající český film, a jak vidím, tak ne zrovna takový, co by padl do noty většině diváků. Ale to je možná dobře. Ne každý film je pro každého. "Je třeba se bouřit, nesmířit se, ani s bohem, ani s peklem. Jít si svojí cestou."
sek
427 bodů
8
Ivan měl být nejen radikální levičák, chytrý provokatér a okázalý pozér, zároveň ale i opravdu talentovaný básník a kluk s vášní a citem. Ve filmu ovšem působí spíš jako zpovykaný fracek, který by ze všeho nejvíc zasloužil pár přes zadek. Mnohem zajímavější je nejen jeho partnerka, svobodomyslná, navenek silná a uvnitř zranitelná Jana, ale prakticky jakákoliv jiná postava vyprávění. Plochá hlavní figura ovšem nic nemění na tom, že jde o velmi zajímavý český film.
jakub.polak
181 bodů
Tenhle film mě svým obsahem naprosto strhl. Měl jsem párkrát chuť křičet: jó, jasně, tak se to má dělat :-). Možná je mi příběh něčím blízký, každopádně super podívaná, film na který se rád podívám víckrát.
osch
osch
155 bodů
9.5
Kryštof Hádek nebyl nikdy mým oblíbeným hercem. Nevím proč. Na tento film jsem se těšil i proto, že jsem byl vnitřně přesvědčen, že pokud se mi bude líbit, změní to i můj názor na Hádka. Líbil se mi. A moc.