Komentáře a recenze 64

10
Skvělý dobrodružný film! A ty hlášky Jacka Sparrowa? Prostě nejvíc dokonalý!
aquiver
aquiver
2 110 bodů
2
Zbytečný, prázdný, ale hlavně stupidní film. A to mají tvůrci možnost natáčet v tak krásných oblastech jako Gold Coast na východním pobřeží Austrálie (tedy paradoxně žádný Karibik) a s tak snovým rozpočtem. Je hrozná škoda, že si dnešní divák žádá spíš tenhle balast, než kvalitní, vizuální a poctivou filmařinu...
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
7
Na téhle pirátské filmové sérii vždycky něco bylo. Díky té často šílené nadsázce, efektní podívané a směšnému šarmu Deppovo Sparrowa, což všechno vždycky doplňuje nadupaný soundtrack, si holt zadělala na zábavnou kultovní klasiku. Ale jakoby po oné původní příběhové trilogii něco ztratila... Pátý díl je rozhodně velice zábavný, mimo jiné spousta fórů tam funguje vcelku dobře, plus i Jack je stále ten starý dobrý milovaný chaoticky neutrální syčák (byť jeho charakter je zde víc pro smích než v předchozích dílech), nicméně je to celý už vlastně docela ohraná písnička. Bardem jako záporák dobrý, ale už mě ti "zakletí" piráto-padouchové trochu nudí. Přijde mi, že tahle série pomalu ztrácí své kouzlo, byť je to furt zábavná podívaná, mám strach, že budoucí díl bude už jen pouhým slabým stínem oné slávy předchozích prvních dílů. Uvidíme, bavil jsem se, natočený je to slušně, ale myslím si, že Jack by už měl přeci jenom vysvištět do důchodu.
65David21
65David21
1 904 bodů
8
Dobré zakončení celé série po nezdařeném předchozím díle. Děj nám dobře zmapuje Jackovu minulost a má od začátku tempo. Nechybí mu vtipnost a stylem se podobá prvním třem počinům v této výborné blockbusterové sérii. Ze Salazara jde doopravdy ohromný strach a měl jsem pocit, že se dívám na horor, takže za to velký palec nahoru. Jestli by bylo další pokračování s Davym Jonesem, což nám mohla naznačit typická posttitulková scéna, tak by mi to nevadilo pokud by se to udělalo dobře, bohužel (možná bohudík) se jí pravděpodobně nedočkáme, protože jak víme, tak Depp už nehraje :( .
alfamovies
alfamovies
1 893 bodů
8
Za mě Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta patří mezi nejlepší díly. Hned po Prokletí Černé perly. Film je dobře herecky obsazený a vizuálně udělaný. Ale už to není co bývalo. Jack začíná stárnout ale to neznamená že Salazarova pomsta je poslední díl z Pirátů. Rozhodně pětka byla lepší než čtyřka. Mě se film líbil a doufám že budou další a proto filmu dávám 100%.
waeslly
1 768 bodů
6
Hlavně nechoďte do Cinestar České Budějovice do sálu č.4 ..3D verze s titulky..... Stará 3D technologie naprosto degradovala zážitek... ale pořád stála 210 Kč. Neuvěřitelné, že je to možné, ale i scény z dennho světla brýle ztmavovaly natolik,že nebylo nic vidět. Kvůli tomu jsem si film v podstatě neužil a ještě se k němu brzy vrátím, abych se na něj podíval pořádně. Každopádně něco k tomu říci můžu, a to, že ve filmu není žádná highlight scéna (viz kraken ve dvojcea podobně). A spousty scén co takové mají být jsou vidět v traileru. U mě převládá zklamání. Režie fádní a nudná. Ještě víc je vidět jaký je Gore filmař.
Arnarmo
Arnarmo
1 720 bodů
7
V nejlepším se má přestat. Neříkám, že pátý díl Pirátů byla katastrofa, to rozhodně ne! Místy sranda, občas napětí, ale dochází tomu pomalu šťáva. Nic originálního se už neodehrává a možná bych už skončil. Ale ok, mělo to drive, styl a pořád se něco dělo.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
8
Jsem spokojen, až překvapen. Po průměrné čtyřce jsem toho mnoho nečekal, ale světe div se, on je z toho jeden z nejlepších dílů série. Herecký ansámbl myslím svou roli zvládnul slušně, opět vládl Geoffrey Rush. Rozpočet se podařilo zúročit na výbornou a monumentální kulisy a skvělá akce, která nepřerušeně válcuje téměř celou druhou půli filmu jsou pro divácké oko lahůdkou. A samotný příběh je asi po jedničce druhý nejsilnější. Takže jen houšť a pokud si pirátská série nadále udrží takovou kvalitu, klidně si vychutnám i nášup v podobě dalšího dílu. Jedinné, co mi trochu vadilo, že ač uběhlo od "trojky" podle všeho cca dvacet let, postavy téměř vůbec nezestárly a mladé posily vypadají jako vrstevníci těch starších.
premontgomery
premontgomery
1 154 bodů
6.5
Barevné, všude hraje hudba, děj mizivý, ale akce na akci a kupodivu se nenudíte. Vypnout mozek a dívat se na obrázky. Od scénáře nečekejte nic, vejde se na jednu stránku formátu A4. Zbytek je o výpravě.