Komentáře a recenze 49

5.5
Trochu film o ničem. Zajímavý pohled na život na vesnici. Nelíbili se mi charaktery hlavních hrdinek. Dost drsná vražda ve vedlejším příběhu.
katush
katush
160 bodů
9
Včera jsem zašla na tenhle kousek. Musím říct, že jsem se bavila od začátku do konce. Sama žiju na vesnici, kde nás je 5 a 1/2. Musím říct, že jsem se někdy až zděsila, když jsem sama sebe spatřila v podání báječných herců. Kouzlo vesnice je nevyčerpatelné! Když jsem přišla domů, ptali se mě, o čem film je. To nejde podat. Tohle se musí vidět! Dlouho se mi nestalo, že bych se smála i tehdy, když nikdo nic neříkal. To dokonalé mi přišlo právě v tom tichu a občasných dialozích (možná spíše monolozích). Herecké obsazaní bylo na jedničku. K dokonalosti posloužio i nářečí. "Já chcu žít nonstop a s tím co přinde, mám chuť se rvát." No není to super?! Sice mě osud Maruny kapánek překvapil, ale jako jedna z postav byla boží! Vlastně všechny byly boží! Nedá se snad ani říct, kdo byl hlavní postavou. Všichni měli prostor. Stopáž byla kapánek delší, ale dle mého to bylo akorát. Mě Krobot velice uspokojil. Bylo to přesně takové, jaké jsem očekávala. Palec nahoru ;-)
JirekJirek
JirekJirek
133 bodů
2
Dva body za to, že tohle někdo otočil vůbec, jak herci, tak štáb atd a bod za odvahu. Blbý trapný humor, dehonestace buď národa nebo nějaké vesnice na Moravě, příběh o ničem, charakter postav klasika Česká, ukázat to špatné až naturalisticky nechutné ač je to vygradováno do absurdna zbytečně ve spojení s všedností a nudou. Absolutně žádné sympatie k ničemu jsem neměl.
  • žádný
  • vše
cesnecka
cesnecka
83 bodů
4.5
Nuda, nuda a nuda. Nechápu, jak mohl film získat vůbec nějaké ocenění. Film nepřináší vůbec nic neobyčejného, nepřináší ani lehce nadprůměrnou podívanou. Ztráta času.
genduna
genduna
83 bodů
0.5
Nuda nuda nuda. Aneb jak vyhodit 129 Kč za vstupenku do kina. Za takovýto snímek by měl být někdo trestně stíhán, jak je to stupidní. Odpuzující postavy s mastnými vlasy a ušmudlané kostýmy všech obsazených. Všudypřítomné nadávky, které ani nebyly vtipné. No ještě že takového odpadu je v kinech jen hrstka.
Silvuš
68 bodů
4.5
No, není to prostě film pro každýho. Pro mě rozhodně ne.
zdenek-vrba
58 bodů
10
Podle recenzí jako slabota, realita je lepší. Prvoplánovitost je sice obsazením jednoznačná, ale hotl i producenti raději šahají po osvědčených tahácích, než po neznámých hercích. A Ti neznámí se snaží dostat do Prahy, aby byli známí. Na základě tohoto uzavřeného kruhu zřejmě vzniknul námět pro tento film...
zbynek-vasicek
zbynek-vasicek
39 bodů
2
Tohle je to, čemu se říká Průser s velkým P. Byl jsem ve Varech během festu na tiskovce s tvůrci (tam se aspoň Trojan krásně zašklebil, krom těch blábolismů ostatních), dále i na setkání v tzv. Domě ČT na Divadelním náměstí, o pár hodin později, tam aspoň tentýž Trojan utrousil kacířskou myšlenku, v odpovědi na 1 dotaz, že by možná bývalo bylo lepší, kdyby v tom hráli neherci či nějací ochotníci (za tento názor mu Tleskám !) - je to v obsazení prostě především family klan Dejvického divadla a Krobotovi lidé, klasicky rodinný podnik se špatným výsledkem, tedy něco jako ponorková nemoc jinak na prknech sehraných lidí, bohužel - i to se stává. Otázka je, zda by toto samé či fungovalo na divadle, obávám se, že TOTO samé ani U NICH NE... Kdyby ty peníze producenti a fond dal raději nějakým začínajícím famákům...Navíc průměrně napsané postavy, další škoda. Tématika vesnice, Zapadákova a Moravy se dá přece dá zpracovat i jinak...nemluvě o naprosto příšerné pseudomoravštině, která uráží i mě, jižana z Hodonínska, co se na vesnici narodil a vedle JZD a "vidláků", ale i vinařů strávil dětství, co na severu za Šumoperkem strávil po horách také drahně času s geologickým kladívkem a rýžovnickou miskou - ten jazyk je prostě příšerný o od rodilých Moravanů - byť odjinud, či "přefiltrovaných přes štatl - Brno" (studia) - natož od "čížků", ostuda, naložit Vás do soli a kopru a nechat sežrat prasatům, vy jazykotepci zločinní, co jste TOTO dopustili, tuto zhoubu naší moravštiny! Dám jen 20 % z milosti a spíše z úcty k Trojanovi.
amatfilm
amatfilm
29 bodů
4.5
Čekal jsem od toho víc. Nějaké drámo, dějovou linku. A ono se tam (relativně) nic neděje. Není to můj šálek kávy, ale nechci tvrdit, že je to špatný. Pár vtipných momentů film měl. Předpokládám, že podobnou atmosféru budou mít i divadelní představení p. Krobota. Třeba se mi budoucí Krobotova filmová režie bude líbit víc. Ale p. Krobot je jinak vynikající herec a divadelní režisér.
skaloudova
skaloudova
20 bodů
Čekala jsem trochu víc. Pár vtipných poznámek, ale strašně vleklé, i když krásné záběry na krajinu, zbytečně dlouhé. Věrohodné herecké výkony, skvělá Babčáková, Vilhelmová i ostatní. Jen tem moravský dialekt dost skřípal.