Komentáře a recenze 16

3
Nevím, mě tento film nijak zvlášť nenadchnul. Žádná pořádná pointa, obsazení taky nic moc, které podtrhuje Šárka Vaňková, snažící se hrát.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
1
Rozhodl jsem se, že udělám sérii těch nejhorších filmů vůbec a mám pocit, že to nebyl dobrý nápad. Upřímně tyhle filmy stojí za absolutní kulový a nemá cenu je brát jako filmy, spíš možná jako video na vypuzení mozku z hlavy. Pozorovat růst trávy v reálném čase je inteligentnější možnost strávení života, než koukat na tohle. Tento komentář použiji u všech těchto filmů, protože se nenajde jediný, na který by to nesedělo.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
2
No nic, jseš panic.. Místo rádoby morálního komentáře, napíšu spíš svůj již vyspělý pohled na tyhle komedie, ve stylu "borci (spíš gumový panáci) se musí za každou cenu dostat do jeskyňek mladých roštěnek". Všichni dospělý vědí, že nikdy by se tohle ve skutečném životě stát nemohlo, protože pokud by ti "čůráci" někdy vložili svého čůráka do Vaňkový, co jako tu největší kundu v partičce, tak bych si spletl film s epizodou Krajní meze. A holka, co by sama od sebe, se chtěla zapléct do sexu jako ponožka do štrůdlu, bude jen kurva, co od toho bude očekávat tučnýho Masaryka, možná někdy v případech i dva. A jediná nahá kůža, která je viditelně vidět, je jen full frontal starý Kropáčkový, a neříkám, že se mezi vás nenajde nějaký gurmán, ale většina určitě nechodí souložit do krematoria. Ale je pravda, že když se jednomu z těch fracků, po těch svislých plandáků, postavil, smíchem se otřásl celý byt. Ale dělání si prdel na Bůčkův, teda Boučkův účet, vždy potěší, a sebehorší vtip nikdy nemůže zklamat. Coitus, jak by řekl Sheldon, se žádný nekonal, a co se taky nekonal byl komediální cirkus. Což je spíše smutné, že se nikdo z celého filmařského týmu nesnažil o kvalitní film, nebo aspoň film nad 30% Žadná kreativita, žádné ambice, žadná snaha natočit aspoň blbou naivní komedii o klučičím fantazírování. A na závěr - pořád se vám zdají "kalhoty v pozoru, co to taky chtěj.." jako ta největší píčovina v smrdutých odpadech? Oproti tomuhle je to Schindlerův seznam, mezi teenage fuck komedie... Film jak ze života, jo to určitě!
harry456
harry456
2 437 bodů