Komentáře a recenze 23

7.5
,,Dobrý den, Filip Kaštan, nemáte trochu vody." Jeden z nejlepších český komediích, aké jsem kdy viděl. Jiří ´Mádl a Vojta Kotek to spolu na place hold umí. Umí perfektně diváky rozesmát.
Evah
Evah
2 157 bodů
6
Rafťáci i Snowboarďáci mi přijdou na podobný styl, žádný závratný děj, ale párkrát se určitě zasmějete. Lapálie mladého Kotka a Mádla, kteří se snaží konečně vyspat s aspoň nějakou holkou, což jim vždycky něco překazí. Je fajn cítit tu nostalgii, když vidím ten film po letech a vidím například ty staré tlačítkové telefony.
Kuca25
2 132 bodů
8
Druhé bláznivé dobrodružství dvojky Kotek a Mádl, tentokrát však na vodě. Vždy mi vrtalo hlavou proč se nejednalo o plnohodnotné pokračování Snowboarďáků, ale o takový samostatným film který v podstatě na snowboarďáky odkazuje. Opět se zde ukázala obrovská chemie mezi Jirkou a Vojtou, kteří stejně jako minule chtějí hlavně zasunout. Rafťáci jsou přesně ten typ teen komedie, které v americe tak frčí. Akorát mi v čr nepotřebujeme střední školu, my máme prázdniny a krásnou přírodu kde se dá zažít mraky skvělých věcí. Rafťáci jsou neskutečně zábavné a i přesto že jsou o něco horší než snowboarďáci, sledování jsem si užíval úplně stejně. Ohromné zábavné scény, dobře vybraný herci, nádherná příroda, záběry přímo volající na to vyjet na vodu a krásné ženy. Co víc si přát. Tenhle film je zkrátka už taková komediální klasika a myslím si že čechy bude bavit ještě hodně dlouho.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
6
Hele je to v podstatě to stejný co v předchozím filmu. Akorát zde máme trochu více pozornost na Mádla, naopak na Kotka méně a místo snowboardu je zde raft. Vtipy mě občas vážně od srdce pobavily, někdy byly prostě cringe. Ale jde o český pokus o americkou teenagerskou komedii, což se podle mě, když vezmu v potaz rok 2006 a prostě české podmínky, povedlo. Takže jsem si to užil, mozek jsem nechal ve sklepě a bylo.
Pavliss
Pavliss
904 bodů
6
Scénář: Tomáš Holeček, Karel Janák, Jan Prušinovský, Rudolf Merkner, | Režie: Karel Janák, | Hlavní role: Jiří Mádl, Vojtěch Kotek, Andrea Kerestešová (mluví Andrea Elsnerová), Tereza Voříšková, Milan Šteindler, Veronika Freimanová, Oldřich Navrátil, | Produkce: Adam Dvořák, | Hudba: Miroslav Chyška, | Kamera: Martin Šácha, | Střih: Adam Dvořák, | Distribuce: Falcon, | Tržby: 70,7 mil. Kč, | Děj: Mladíkům se díky jedenácti účastnicím zmíněného soustředění otevírá volné pole působnosti se širokým výběrem. Jenže do cesty se jim neustále kladou nejrůznější překážky, způsobované zejména Honzíkem, světáckým řidičem autobusu Turkem, Filipovou energickou matkou a v neposlední řadě i nešikovností jich samých.
  • Dobrá komedie
TemnýProrok
TemnýProrok
336 bodů
7
Rafťáci se mi líbili asi více než Snowboarďáci Je to sice stejně laciné, s prvoplánovým humorem a logickými nesmysly, ale Rafťáci se mi zdají být natočeni svižněji. Možná se mi to ale líbilo jen tím, že je to v létě a tak herečky ukazují více "masa" :-)
lenka234567
lenka234567
250 bodů