
Tento dokumentární film se na věc dívá z ekonomického hlediska a upřímně líčí, jak se nizozemský řetězec HEMA musel přizpůsobit moderní době a globalizaci, aby si udržel pozici významného hráče na vysoce konkurenčním maloobchodním trhu. Jde především o expanzi, a to až do Číny. Potřebují ale zahraniční země skutečně typicky nizozemské koncepty, jako jsou jednotné ceny, klasické uzené klobásy HEMA a nadčasové dámské šaty? Čínská filmařka Yan Ting Yuen, která přišla do Nizozemska v šesti letech, rok sledovala zapáleného generálního ředitele a snažila se zjistit, co dělá HEMA tak jedinečnou. Ukazuje se, že to není jen o uzených klobásách, jak dokazuje úspěch nových prodejen ve Francii, kde si zákazníci plní košíky hrnky na kávu a nizozemskými sirupovými vaflemi.
Herci a tvůrci 1
Režie:
Dodatečné informace
Země původu:
Nizozemsko
Ocenění:
Žádná ocenění