72%

Komentáře a recenze 41

LenkaVL
LenkaVL
2 331 bodů
7.5
Když jsem sledovala, tak bylo vidět, že je to vlastně jen přehraná animovaná verze pohádky. Hezké trikové záběry, třeba ty kouzla kmotřičky víly. Princ docela hezký, Popelka by si tedy mohla něco udělat s tím obočím, protože to spolu s těmi blonďatými vlasy úplně bije do očí. I když je to známý klasický příběh, na který bylo natočeno už spousty filmů, tak tento je docela ucházející.
  • triky
Jiřík54
Jiřík54
1 452 bodů
8
Po Zlobě s Angelinou Jolie opět nové zpracování klasické pohádky, které stojí za to. Hlavní postavu Popelky naprosto bez diskuse převálcuje Cate Blanchett v roli macechy, která si svou roli opravdu užívá v každém momentu. Po loňské Jasmíně opět zajímavý herecký výkon. Pohádka má všechno co má mít, vtip, napětí, pohádkovost i momenty překvapení. A scéna na plese je opravdu skvostná. Víla kmotřička nádherně uhozená a Helena Bonham Carter je opět k sežrání.
batal
893 bodů
8.5
nic moc
patrick-sarin
438 bodů
7.5
takova civilni. skoro jako ta nase.
kurcova-simona
kurcova-simona
419 bodů
6.5
"Nová" verze Popelky z dílny Walta Disneyho bohužel nepřinesla nic moc nového. Byl jsem docela překvapen, že ačkoliv se jedná o pohádku, především pro děti nebo pro rodiny s dětmi, tak je v ní až příliš mnoho smrti. Ve většině verzí začíná Popelka tím, že je bez matky. Zde ale postupně ve filmu vidíme zemřít její matku, pak se vyrovnává se smrtí otce, a abychom zachovali magické pohádkové číslo tři, zemře i samotný král, což taky není zrovna obvyklé. Poté, co se objevila na scéně macecha se svými dcerami, především pak Anastázií (Holliday Grainer), jsem se cítil, jako bych se ocitl v dalším dílu Downton Abbey, čemuž tak trochu nasvědčovalo i uspořádání kuchyně se systémem zvonků. Poněkud zvláštní byly také kostýmy. Pokud si vzpomenu na Věčný příběh, měl jasnou stylizaci do období renesance, stejně tak naše klasická Popelka s Libuší Šafránkovou.
dadoool
dadoool
407 bodů
9
Jedna z nejlépe natočených moderních pohádek a přeci se drží původního příběhu. Je vidět, že to prostě jde. Nádherně zpracované, krásné prostředí, kostýmy, herci a ta hudba! Ta mě doslova očarovala. Něco tak nádherného jsem dlouho v pohádce neslyšela. Opravdu krásný zážitek se vším všudy.
cirkusačka
cirkusačka
388 bodů
4.5
Klasická pohádka - nenadchne a neurazí
Alienka2014
Alienka2014
364 bodů
8
Na Popelku jsme vyrazili, protože jsme na ni slyšeli samou chválu...a protože pohádek není nikdy dost. :D Ze začátku člověk neví, co má čekat....ALE po chvíli nás film vtáhl, přestože je to nekonečně omílaný příběh. I když má skoro dvě hodiny, ani chvilku jsme se nenudili. Líbilo se nám, že v některých místech je nové zpracování logičtější a tím taky reálnější, přitom si zachovává své pohádkové kouzlo. Několikrát jsme se zasmáli, párkrát smutnili nad smrtí několika postav.... celkově jsme z kina odcházeli nadšení, že jsme viděli konečně zase jedou hranou pohádku, která měla smysl.
  • starý dobrý příběh vylepšený logičtějšími reakcemi postav
  • dobré herecké výkony
  • vtip
  • hezká hudba
  • houser je nejlepší! :D
TerkaCZ
TerkaCZ
354 bodů
7
Určitě jedna z povedenějších verzí Popelky. Je to okouzlující, nemusíte si kupovat bonbonky, protože sladké je to dost, fanoušci GOT mohou jásat za obsazení Richarda Maddena do role prince.Celkově jsou herci velmi dobře vybráni.Rozhodně neurazí...a šaty měla Popelka fakt nádherné.
Petra8619
Petra8619
329 bodů