22 Jump Street

76%

Komentáře a recenze 66

Dvany
47 bodů
7.5
Hoši z legendární Jump Street se podruhé vrací v celovečerním filmu a nutno dodat, že v plné síle. Stejně jako hlavní hrdinové povýšili ze střední školy na vysokou, povýšil o stupínek výš i druhý díl. Ale i když se změnilo prostředí, příběh a postup zůstává více méně stejný. Čímž logicky už nelze očekávat tak osvěžující film, jako byla jednička. Nutno dodat, že tvůrci si tento fakt uvědomují a již od prvních scén si sami ze sebe dělají legraci, což vrcholí parodií v závěrečných titulcích. I přesto všechno jde o kvalitní komedii, která téměř nic víc nepotřebuje a divákovi dá to, co chce.
zbynek-vasicek
zbynek-vasicek
39 bodů
5
Smutný pokus o komedii. Těch tzv. gagů tam zase až tolik není, navíc problém s překlady a vůbec s rozdíly ve významu amerického a evropského humoru, v mentalitě. Hloupější snad už není ani Adam Sandler a spol. Velice přeceňovaná věc, navíc z policejního prostředí už bylo natočeno mnoho DALEKO lepších věcí, nemluvě o agentských Men in Black atd. Přišel jsem do kina pozdě a měl jsem problém to dokoukat, nechybělo moc a odešel jsem...35 % s odřenýma ušima, spíše za akční momenty a lokace.
m.holler
22 bodů
Původní Jump Street (z 80. let) mě nebavil. První díl dnešního Jump Streetu ze střední mě taky moc nebral i když oba hrdinové jsou neotřelí a machrováním si nic nezadají z Blbým a blbějším. Občas z nich vypadne fakt super hláška a režie je oba vede do scén, které jsou neuvěřitelné a hodně překvapivé. Druhý díl z vysoké byl jen opakování prvního dílu. Každý chce zopakovat veleúspěch a překvapivou jedinečnost Prciček, ale to už se nikomu nepodaří, pokud budou všichni stavět jen na tisíckrát obehraném tématu: kluci (více či méně úspěšní) chtějí (s větším či menším úspěchem) dostat do postele holky a zabodovat. Tohle ani víc než několik panáků nespraví a na to aby se mi to začalo líbit trávu kouřit nezačnu. Zahul si a budeš nadšený tímto filmem. Naznačovaná další a další pokračování v titulcích formou plakátů bylo bohužel to nejlepší co tento film přinesl - to bylo fakt originální!
elle-ka
19 bodů
7.5