Bohemian Rhapsody

84%

Komentáře a recenze 93

gumoch
316 bodů
10
Naprostá exploze hudební geniality. Zárukou kvality musel být už soundtrack, protože Queen byli, jsou a budou špičkou navždy. Přiblížilo to masám nejen jejich hudbu, ale i příběh, což udělá film mnohem zajímavější pro všechny, které to prostě moc nezajímá. A že tam byly nějaké nesrovnalosti? No a co. Kdo chce znát celou pravdu, najde si dokument, najde si knihu a jde ten příběh zkrátka prozkoumat do hloubky..
Boldrick
310 bodů
5
Žužu pohádka o slavné kapele, lehce inspirovaná skutečností. Jinak nic, těšil jsem se na něco z Freddiho vyrovnávání se s nemocí nebo něco takového. Nic. Tohle byl dlouhý videoklip o Queenech bez Queenů.
roman21
roman21
292 bodů
8
Bohemian rhapsody je určitě fajn film pro fanoušky kapely queen, ale z osobní zkušenosti mohu říci, že film bavil i osobu, která od nich zná pár písniček. Určitě nejde o nudný životopis, ale svižný, výbornou hudbou nabytý film.
knihovna1
283 bodů
10
Bohemian Rhapsody mě dostalo a v nějakých scénách až dostalo k slzám. R. Malek výborný, dobře obsazen a zralý na další ocenění- 1. Oskara. Dobře sestavena hudba, při které si budete podupávat a velký live koncert Vás strhne. Kamera, scénář a kostýmy jsou taky výborné. Jsem ráda, že ve film byl podán pozitivně v dobrém světle a spíš v plusech kapely.
ondrej-sladky
258 bodů
9
Asi jeden z nejlepších snímků minulého roku. Skvělá kamera, skvěle herecké výkony a samozřejmě skvělá hudba od Queen. Rami Malek je v hlavní roli naprosto fenomenální, hraje dobře i zpívá dobře a za tuto roli si zaslouženě odnesl Oscara. Příběh je za mě zpracovaný velmi dobře a je zakončený skvělým finále v podobě koncertu Live Aid. Za mě skvělý životopisný snímek, který určitě doporučuji.
hejkalka
216 bodů
9.5
Bohemian Rhapsody spojuje silné lidské drama a skvělou muziku. Díky takřka neskutečně věrnému hereckému podání hlavního protagonisty mě film pohltil od prvních minut. Po dlouhé době to byl i opravdu intenzivní hudební filmový zážitek. Je to výjimečný film a určitě je to jeden z filmů, na který se ráda podívám znovu.
leriel
213 bodů
10
Luxusní hudební filmeček, musím říct, že tohle se opravdu povedlo a Rami Malek skvěle stvárnil postavu Mercuryho. Je jasné, že díky tomu byl po právu odměněn zlatou soškou Oscara. Víc takových skvělých filmů a nedělám nic jiného než, že sedím pořád v kině ;)
Carol Wildlife
Carol Wildlife
125 bodů
4
Přechválena bída, ktera s realitou ma pramálo společného
anytsirk
119 bodů
8.5
Asi jako jedno z mála jsem film neviděla v kině, ale i doma jsem si sledování užila a u závěrečného koncertu mi naskočila husina. Rami Malek zahrál Fredieho fantasticky a i zbytek hereckého ansámblu je výborný. Oceňuji i to, že poslední období Fredieho života bylo vynecháno.
ErzikK
ErzikK
58 bodů
8.5
Popravdě nevím co psát. Byl to zážitek. Nesledoval jsem film. Ale nahlížel do historie, odkrýval zrod legendy. Písně, které jsem už tak měl rád a obdivoval, jsem začal doceňovat. Příběh Queen a Freddieho je zajímavý a poutavý nehledě na to jak je pojat, tady bych dokonce řekl, že byla jediná slabina, a to ve zbytečném dramatizování onoho příběhu. Rami Malek by to utáhnul i s mnohem přímočařejším scénářem. Všechny konflikty, přerody a vývoj totiž dokázal zachytit ve svých výrazech. Nejsilnější tedy byl samozřejmě jeho výkon a pak hudební stránka, na těch to stojí, a to naprosto neotřesitelně.