72%

Komentáře a recenze 35

Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
6
I trojka Kung fu panda se celkem povedla.Hodnotím ji 60 procenty.Je to vcelku zábavný animák.Panda Po je docela komický chlápek.Najde zde svého ztraceného otce a skrytou tibetskou vesnici,což je snad v tomto animáku to nejlepší.Je to akční a hlavně zábavný animák s originální myšlenkou z prvního filmu,kde umí či učí panda bojovému umění zvanému kung-fu.Panda Po působí komícky také trochu díky svojí tloušce.Tento animák zaujme hlavně mladší generaci,ale najde si své fanoušky i u dospělého diváka.
Elizabett
Elizabett
2 673 bodů
10
Každý díl Kung Fu Pandy je mi moc líbil doporučuju všem kdo se rád směje a má rád pohádky
2 481 bodů
6
6/10
Bordoshut
1 647 bodů
8
Recenze na animák Kung Fu Panda 3: Asi to bude znít hloupě po vší té kritice, kterou ode mě schytal druhý díl, ale trojka se mi vážně líbila. Částečně za to asi můžou osobní důvody, prostě ten film zrovna padl na úrodnou půdu. Každopádně po nanicovaté dvojce přinesl do světa Kung Fu svěží vánek – už jen tím, že lehce kopíruje jedničku a nutí Poua, aby se zase naučil něco nového na poražení záporáka (vnitřní klid z dvojky mezi to nepočítám; jednak mi přijde, že ho hned zase ztratil, druhak to není něco, o co se musíte pracně snažit). Popravdě jsem tomuhle animovanému snímku málem dal 5*, nebýt jednoho logického lapsu, triviálního designu zelených záporáků a soubojů s nimi a možnosti odejít ze světa mrtvých zpět do světa živých, kterou třetí díl představil – jaký smysl by pak měla samotná smrt? K tomu lapsu: poslední vesnička pandů leží kdesi v horách a nikdo 1) neví o její existenci a 2) neví o jejím umístění. Tygřice však bez jakýchkoliv ukázaných problémů vesnici najde a doručí Pouovi svitek pojednávající o Kaiovi. To se dá vykládat dvěma způsoby. A) tygřice je nějakým způsobem vystopovala – nic takového jsme však neviděli, takže s touto možností nelze počítat; nebo B) tygřice věděla, kde vesnička pandů leží, přestože to má být tajné. Tím se dostáváme k logickému lapsu. Jestliže tygřice, a případně ještě kdokoliv jiný z Kung Fu spolku, věděla, že se v horách nachází poslední skrytá vesnice pandů a zároveň věděla, že Pou přišel o svou matku a pochází pravděpodobně z pandí vesnice – proč mu to proboha neřekla? A v tomhle se film brodí ještě dál, protože i záhadný padouch Kai (500 let po smrti!!!) nějakým způsobem ví, kde se poslední pandí vesnička založená doslova před pár desátkami let (poté, co zlý páv z dvojky vyhladil tu předchozí, kde se Pou narodil) nachází. Tohle Kung Fu Pandě 3 neodpustím a musím prostě jít o 1* dolů, ovšem nic to nemění na tom, že jsem si sledování trojky náramně užil, možná dokonce i víc než jedničky, protože tam člověk tak trochu předvídá, jak to dopadne, zatímco tady člověk sice tuší, kdo asi vyhraje, ale nezná předem přesný způsobem vítězství. Tentokrát si tvůrci dali obzvlášť záležet s překrásnou animací prostředí, jednak prostředí malebné pandí vesnice, jednak například... no, ehm, cesty do ní. Škoda, že se tohle nedá říct o většině Kung Fu soubojů. Líbí se mi, jak záporák bojuje uvolněně, jakoby s nadhledem, ale jakmile přijdou na řadu jeho "nohsledi" je to bída bídoucí. A ten zelený design fakt nežeru. Slyšel jsem, že se snad plánuje čtyřka, nedivil bych se, ale ani neradoval – třetí pandou už by to mohlo skončit. Everybody was Kung Fu fighting...!
davsuch
davsuch
1 057 bodů
7
Další pokračování kung fu pandy svým příběhem nepřekvapí. Opět tu je zloduch a neobratný hrdina, který to všechno nakonec zvládne. Je tu ale také hlubší obsah, který pandu posouvá někam výše nad běžné animáky. Také je tu opět pokračování o sebepoznávání, což je v tomto díle trochu jinde než u ostatních filmů s pandou. Závěrem bych dodal, že kostra filmu je už dost okoukaná, takže doufám, že nechají už pandu pandou a dají dohromady nové příběhy o nových hrdinech.
Tomas.Abi
Tomas.Abi
706 bodů
4
Vizuálně nádherný film s nádherným námětem a nadějným scénářem, kterému bohužel chybělo k dokonalosti kvalitnější dotažení dialogů. Bohužel v silných momentech přicházeli vtípky, které ubírali na síle celkové myšlence a mě většina postav silně otravovala svou dětinskostí a hloupostí. Čekal bych větší vážnost, ovšem zřejmě nejsem cílová skupina a asi jsem na tento druh filmu starý. Na jednu stranu je to škoda, protože Dream Works je schopný produkovat témata se silnými náměty, které umí dojmout i dospělé. Zde jsem bohužel v momentech, které měli být těmi silnými emočními vyvrcholeními cest našich hrdinů cítil pouze plochost a prázdnotu. Tento film je barevným čínským lunaparkem zábavy, který nabízí hlubokou myšlenku, která se pro mě bohužel nekonala a i přes kratší stopáž jsem byl opravdu rád, že skončila, protože i tak mi přišla ke konci dlouhá. Potenciál vztahu mezi mistrem a hlavním záporákem a Poem a jeho otci byl naprosto nevyužitý a já i přes silné motivy všech hlavních postav cítil jen prázdnotu.
Bibly_km7
Bibly_km7
489 bodů
7
Záver triológie pandieho hrdinu opäť priniesol množstvo humoru, skvelý dabing a bojové scény. Čo ale nepriniesol, je rovnaká úroveň, ako jeho dvaja predchodcovia. To, čo si tretí diel oproti prvým zachoval, je samozrejme stále fantastické obsadenie, ktoré nebudem znova menovať. Spomeniem len nováčikov Bryana Cranstona a J.K. Simmonsa, ktorý stvárnili svoje postavy fantasticky. Bojové scény sú opäť napínavé a originálne. Vývoj Poovej postavy sa opäť pekne posunul a aj keď to tretia Panda predstiera veľmi jednoduchým spôsobom, tak je to spracované, rovnako ako v prvých dvoch dieloch, postačujúcim spôsobom. Hudba je zas a znova čerešničkou na torte (úplný top je Kaiov soundtrack, pri ktorom mi stále naskakovali zimomriavky). Teraz ale prejdem k tým negatívnym veciam. Rovnaké chyby, aké mali prvé dva diely, obsahuje aj tretia Kung Fu Panda. Tie nebudem znova opakovať. Kto bude chcieť, pozrie si recenzie prvých dvoch dielov. Pozrieme sa ale na tie nové problémy a nedostatky tretej Pandy. Najväčší problém mám asi s celou časťou, ktorá sa odohráva v pandej dedinke, a je to zároveň aj najrozsiahlejšia časť snímku. Chápem, čo sa snažili tvorcovia dosiahnuť. Rozvinúť hlavnú postavu. To sa im v tejto pasáži podarilo veľmi dobre. Okrem toho ale veľa scén, ktoré sa točili okolo toho, pôsobilo ako výpľň, a to aj v animáku, ktorý má 95 minút aj s titulkami. Taktiež aj väčšina vtipov nebola pre mňa vôbec zábavná, bolo cítiť, že je to silno mierené na detské publikum a celkovo mi to snímok skôr kazilo. Aby som to ujasnil, som si vedomý, že Kung Fu Panda je séria zameraná primárne na rodiny s deťmi, no predchádzajúce dva diely dokázali humor vyvážiť tak, že bez problémov pobavili aj starších sledujúcich. To tretí diel, hlavne v tejto časti vôbec nezvládol. Netvrdím, že som sa ani raz nezasmial alebo nezabavil. Bolo toho ale výrazne menej ako pri prvých pandách. Záporákom tretieho dielu je Kai, ktorý má vynikajúci dabing, a ako som vyššie spomínal, aj nezabudnuteľný sountrack. To ale nezmení to, že jeho motivácie sú oproti záporákom z prvých dvoch dielov veľmi chabé. Nemá ani veľmi spojitosť s našou hlavnou postavou (ani s vedľajšími postavami, ktoré sa vo filme aktívne vyskytujú). Za mňa je to skôr plochý záporák, ktorý je na záver triológie po emocionálnej stránke nedostatočným adeptom. Aby som to zhrnul, tretia Kung Fu Panda nie je zlým snímkom a pre rodiny s deťmi je, dovolím si povedať dokonalým. Pre tých, ktorý si prvé dve Kung Fu Pandy užili a absolútne neriešili slabšiu animáciu a ďalšie drobné problémy, je určite dokonalý tiež. Pre mňa, ako sledujúceho, ktorému sa páčia prvé dve Kung Fu Pandy kvôli vynikajúcim záporákom, humoru, ktorý zabaví každú vekovú kategóriu a kvôli napínavým, choreograficky dokonalým akčným scénam, cítiť mierny pokles kvality. Nejedná sa ale o drastický skok a ako celok film stále funguje veľmi dobre. Dovolím si teda Kung Fu Pande 3 ubrať jeden bodík z hodnotenia, pretože vo svojej podstate je to stále veľmi kvalitný a zábavný animovaný film.
  • Hudba
  • Dabing
  • Súboje a choreografia
  • Kaiov soundtrackň
  • Vývoj hlavnej postavy
  • Humor výrazne mierený na detských divákov
  • Slabší záporák
  • Rovnaké nedostatky, ako prvé dva diely
Terezie_Terez
Terezie_Terez
475 bodů
7.5
Dá se snadno říct, že jsou díly srovnatelné. První díl byl velice zajímavý i pro mne, druhý už zbytečný, ale třetí díl se dá srovnat s prvním. Příběh to má hezký a když se nebudu zaměřovat na animaci nebo zajímavost pro dospělé publikum, jsem spokojena
baranovakova6
baranovakova6
445 bodů
6.5
Na začátku mi to všechno přišlo moc snadný, táta našel svého syna jen tak. Poznali se, táta ho učil být pandou, všechno moc snadný i to jak Kaj získal všechny Chi. Spoustu věcí jsem dopředu věděla, jak dopadnou. A ta finální bitva? Nebylo to ono, jaksi jsem si u Poa zvykla, že ke všemu dojde hodně rychle, najde vnitřní klid, stane se učitelem, ovládne umění Chi. Prostě takové moc snadné... druhý díl, byl stejně nejlepší, tam do poslední chvíle nebylo jasné, co se stane...
paniks
319 bodů
9.5
Další díl Kung Fu Pandy je opět úžasný. Panda Po se má stát ze studenta učitelem v umění kung-fu. Setkává se i se svým pravým otcem i celou rozvětvenou rodinou. Panda Po musí však také vyškolit svoje příbuzné, aby porazili padoucha Kaie. Výborné animace, příjemné odreagování pro všechny věkové kategorie.