Kung Fu Panda 3

72%

Komentáře a recenze 35

47 084 bodů
7
Tam kde kvalitou skončil díl druhý navazuje díl třetí. Animace se neposunula nijak dopředu a po stránce děje patří tento díl mezi ty méně zajímavé a zábavné. Více pand ještě nezaručuje větší zábavu. Děti se určitě dobře pobaví,ale pro dospělý doprovod už to nebude takové terno jak v případě prvního dílu.
4
Takže i tahle série směřuje pomalu do kopru. Po svěží jedničcce a jakés-takés dvojce přichází nejslabší díl, který sice oplývá zase solidním záporákem, ale všechny ty pandí eskapády už prostě přestávají být vtipné.
6
Po nikdy vyloženě nezklame a bude to vždycky ten obtloustlý sympaťák a mistr v rozesmávání dětského publika, ale vše okolo něj už začíná být vyčpělé a okoukané. Nebýt jeho znovu nalezeného otce a pandí vesnice, kteří vnesli do příběhu novou dávku pozitivního náboje, byl by třetí díl i s ohledem na bídně vykresleného záporáka a nevyužité vedlejší postavy mnohem větším zklamáním. Takhle zůstává pořád hodně jednoduché, ale zkrátka sympatické legrace, skvělý původní dabing, chytlavý soundtrack a nádherná animace, patrná hlavně ve výrazech a detailech většiny postav. Dějově ale, především vinou odfláknutého závěru, těžký průměr...
10
Jedna se již o třetí kousek ze série Kung Fu Pandy. První příběh nám nabídl origin dračího bojovníka, druhý díl nám nabídl objevení jeho původu a třetí díl nás dovadí k jeho poslední (zatím?) cestě. Animace je čistá dokonalost. Všechny lístky a zvířata jsou dokonale nainamována. Hudba od Hanse Zimmera je dokonalá především hlavní motiv hlavního záporáka Kaia. Je to prostě opět skvělý animovaný film a i když je pro mně teď asi nejslabší z celé trilogie tak je velmi kvalitní a uvidíme jestli se opravdu dočkáme té šestidilné série. A když už jsme u toho teprve na konci trojky vám dojde jak je všechno hezky propojené od prvního dílu.
9 025 bodů
7
Trojka sice dokáže zaujmout spíše dětské publikum, ale stále je na co koukat.
blazma
blazma
4 928 bodů
6
Jednička byla skvěla, dvojka byla dobra... Trojka, byla bohužel nuda. Má oblíbená série s tlustým pandou mě třetím pokračováním docela zklamala. Příběh mel v sobe takový potenciál a nakonec se mi zdálo ze ho pořádně sestříhali. Skákalo to z jedné oblasti do druhé, od jednoho charakteru k dalšímu a zacal se v tom dělat pěkný guláš. Na druhou stranu, akce a humor se nesl ve stejném duchu jako předchozí dva díly a proto to dle mého neskončilo naprostým fiaskem. Aspoň dle mého.
FilipusMuff
FilipusMuff
4 015 bodů
5.5
Od 94 minut bych čekal asi trochu rozvinutější děj.. Je to vlastně taková klasika: 1.fáze:stvoření záporáka 2.fáze: hlavní hrdina se o něm dozvídá a chce trénovat aby mu mohl čelit, protože aktuálně to nesvede 3. fáze: záporák se blíží-hlavní hrdina je ve strachu-výmýšlí plán který je založen přátelství a spolupráci 4.fáze: záporák poražen/hromadné usmíření // kolikrát už to tu bylo? takovýhle animáky choděj do oběhu v průměru jednou do 7-14 dní.. opravdu nechápu že zrovna třetí panda je jedinej film kterýmu tu překlišovatost nikdo nezazlívá...
  • Animace //-jako aktuálně skoro u všech alespon trochu očekávaných animovaných filmech.. - ale tenhle druh animace je prostě takovej víc origo..
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
7.5
Já osobně animované filmy až na vyjímky nemusím, proto to hodnotím podle toho co řekne můj bratr (10 let). Zkombinuji své pocity a přídám jeho bylo to dobrý/bylo to na prd ---> z toho vznikne mé hodnocení v %, ale jako podstatný bod animáků beru kouknout jako celá rodina, nebo nedoporučuji koukat vůbec. Proto tento komentář použiji u většiny animáků, jen u opravdových vyjímek hodím něco více obsáhlého. Souhrn: Pro děti ideální.
Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 321 bodů
6
Vcelku zklamání... potřetí se nás série snaží naučit tu podobnou myšlenku a lekci, tentokrát z pohledu učitele, ale přesto to není už úplně ono. Nejvíc bavil začátek evokující mix jedničky. Shifu a Po spolu prostě fungují skvěle. Člověk také doufal nějaké větší rozvinutí vztahu Po ke své družině, hlavně tygřici a v tomhle ohledu taky nic. Začátek mě nadchnul skrze výpravu na místo, kde proběhne učení, ale ono prd... místo toho je tu dětinská část s pandami, která se pořádně nevyužije a ve výsledku to působí, jakože si trojka ukousla příliš velké sousto a témata, nápady a myšlenky se nerozvinuly, protože si navzájem kradly čas, místo toho aby se rozvíjeli navzájem, Není tu žádné dilema o tom, zda přistoupit na život pand a nebo pokračovat v cestě dračího bojovníka, stejně tak tu máme jednu úvodní scénu o tom, jak Po neumí učit a pak najednou má být uspokojivý, když to pochopí na konci filmu? To prostě nefunguje. K tomu i přes cool faktor, dost slabý záporák. Pořád to má kouzlo Kung Fu Pandy, ale neexceluje to, jak by mohlo a mělo.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
7
Potřetí a zase podobně. V podstatě očekávaný děj, animace pořád parádní, vtip tomu nechybí a je to to, co byly i první dva díly. Takže určitě neposouvá hranice v žádném směru, ale určitě také není zklamáním a špatným filmem. je to to, co to má být. Dobrá odpočinková podívaná pro všechny věkové kategorie.