71%

Komentáře a recenze 14

Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
8.5
Symbolický a metaforický filmy moc rád nemám, protože jsem většinou línej nad nimi příliš přemýšlet. Nicméně pokud je nějakej film takhle suprově natočenej, tak mi to fakt nedalo, asi půl hodiny jsem pak přecházel po pokoji sem a tam, přemítajíc jak blázen. Velice temná a pochmurná atmosféra se surrealistickými prvky dodává filmu na bizarnosti, která se projevuje i ve stylu, v jakém je to natočený. Jeden z nejpodivnějších filmů za poslední léta. Ale sakra dobrej. A snad jsem ho i dobře pochopil... (Pokud máte arachnofobii, film vás může dost drsně vyděsit, tak bacha.)
Profilová fotka
Smazaný uživatel
764 bodů
9
Mimořádný film. V pravém slova smyslu. Tedy stojící mimo řadu. Nemusíme si myslet, že Jake G. je nějak óbr herec, ale nepochybuji o tom, že dokáže rozpoznat kvalitní scénář od nekvalitního. Kdo si pamatuje Donnieho Darka,je u filmu Nepřítel na správné adrese. A pokud si přátelé filmů Davida Lynche myslí, že v nastupující generaci tvůrců už nikoho vstupy do temných hlubin duše nezajímají, pak je toto dílo vyvede z omylu. Mám chuť si knižní předlohu José Saramaga přečíst, ale i strach, že by mohla probudit noční můry, o které by mohl stát jen šílenec.
Judinka
Judinka
627 bodů
8.5
Pro mě osobně jeden z nejzajímavějších filmů letošního Febia. Zejména závěr filmu nenechá nikoho chladným, bylo strašně zajímavé sledovat v kině reakce diváků. Ostatně i my debatovali nad filmem dlouhé desítky minut... co to vlastně celé mělo znamenat a o čem to jakože bylo. :-) Ostatně to pro mě na filmech bývá nejzajímavější. Stručně a jednoduše - milovníci filmových rébusů si zde přijdou rozhodně na své. :-)