Kámoši až na dno lahve

57%

Komentáře a recenze 6

22 284 bodů
8
Na hrdinech je bizarní, že se zdá, že během svého života nedělají nic, co by bylo jen náznakem zajímavé, zábavné nebo smysluplné. Až po zhlédnutí jsem se dozvěděl, že film je z většiny dílem improvizace herců, což mnohé vysvětluje. Rozhodně tu autentickou bezcílnost. Svým způsobem je to velmi zajímavé. Swanberga jsem měl doposud spojeného s horory, ale tahle poloha mu jde také.
8
Přiznám se, že jsem čekal nějakou šílenost ve stylu Waiting a ono je to spíš dost depresivní vztahovka. Každopádně hodně dobrá. 8/10
Standa.
Standa.
6 180 bodů
7.5
Tohle byla po dlouhý době parádní nezávislá, situační komedie. Ne, že by mě hodnocení nějak ovlivňovalo. Zase se objevil odlišný film, kde se v jednom kuse nešuká, v baráku neni párty pro milion lidí, kteří to tam všude zeserou a zeblejou a hned to je nudná slátanina. Běžte si znova pustit Millerovi na tripu a zdržte se takových komentářů. Zkuste třeba vzít v potaz, že film je prakticky skoro celý improvizovaný, takže možná neobsahuje prudce komické scény, jako v normálních komediích, které mají předem napsaný scénář a jednotlivé scény se točí hned několikrát. Jsem hodně tolerantní člověk a chápu, že každý má jiný názor, ale někteří lidé tady by si možná měli trochu víc rozšířit obzory. Musím se přiznat, že jsem taky nečekal zrovna "tenhle tip komedie", ale o to víc mě překvapila a potěšila právě ta odlišnost od dnešních komedií, které se snad točí podle jednoho scénáře. Můj komentář možná přijde některým lidem až přehnaně vulgární, ale prostě jsem to ze sebe musel dostat, takže tak. Omlouvat se za to nebudu, máme přece jenom pořád svobodu slova, nebo ne? A jestli s tím má někdo problém, tak ať mi napíše, rád pokecám ;)
cjmafia
4 387 bodů
6
Jsem sám překvapen jak nakonec kladně hodnotím. Dlouho jsem byl rozhodnut, že tento film odsoudím, protože mi přišlo, že sleduji nejnudnější film roku. Ale v půlce se něco změnilo a začalo mě to docela bavit a pochopil jsem smysl filmu. Jen nám je podán trošku jinak, než jsme zvyklý. Určitě mě potěšila Olivia Wilde, která se mi tady líbila opravdu hodně a dá se říct, že film hodně stojí na ní. Anna Kendrick taky fajn, ale její postava značně nevyužita. Hold není to sice žádný zázrak, ale ke konci Vám film dokáže vytvořit úsměv na tváři stejně jako herecké dvojici. 6/10.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
6
Takovej film do pohody s příjemnými herci. Dalo by se i říct, že to bylo prakticky o ničem. Ano, s tím souhlasím, ale v takovém kontextu, v jakém byl film točen, mi to vůbec nevadilo. Občas jsem sledoval jen z půlky a stejnak jsem byl stále v obraze. Na relax ideální, 55%.