84%

Komentáře a recenze 38

Miller
Miller
2 220 bodů
8
Velmi jsem se smál, každému slovu Leonarda DiCapria jsem věřil. Naprosto "prdlá" komedie, a ještě vtipnější je to, že se to opravdu stalo....avšak, stále mi tam něco chybělo, vřele doporučuji. Za zmínku stojí samostatně scéna francouzštiny. 85%
farb
farb
2 064 bodů
9
Napínavá a zábavná naháněná se skvělými herci.
Epidém
2 016 bodů
8
velice pohodová a příjemná retrokomedie...
65David21
65David21
1 909 bodů
10
Takový pohodový film. Ale ten nejlepší z těmito vlastnostmi, co jsem kdy viděl. Spielberga mám hrozně rád opět se mu to povedlo, opět mě nadchnul. Ony vlastně všechny jeho filmy mají v podstatě takovou tu pohodovou atmosféru a díky tomu je nejlepším režisérem historie. Samozřejmě kdyby tady nehráli mí dva nejoblíbenější herci, tak by to tak nefungovalo, ale hrají a tohle bude kult!
psico
psico
1 671 bodů
8.5
Povedený film, jak se jeden podvodníček dokáže protloukat životem.
Bordoshut
1 647 bodů
8
Recenze na film Catch Me If You Can: Začneme u nejsilnějšího článku a tím je bezpochyby duo DiCaprio-Hanks, které mezi sebou až má neuvěřitelnou chemii. Oba navíc hrají perfektně a jejich role jim sedly. To jest highlight filmu. Nicméně je potřeba říct, že tenhle film má své mouchy. Jako již mnoho jiných starých kultovních klasik se spíše než na konkrétní "zápletku" zaměřuje na konkrétního protagonistu, který se pak vlastně sám zápletkou stává. Zrovna u tohohle počinu si ale nejsem tímto zpracováním tak docela jistý, míním závěr filmu, kde bych očekával nějaký pobyt ve vězení, ke kterému to celé spělo, a místo toho ho vlastně úplně přeskočíme a během asi 15 minut se odehraje pomalu víc událostí než za celý film, plus se v podstatě ani nenesou v tom stejném duchu. Také počáteční scéna z vězení tím vlastně úplně ztrácí jakýkoliv smysl, mohli ji vystřihnout a nic by se nestalo. Dohromady pěkné drama o finančním podvodníkovi, který zjistil, že to jde i po dobrém. 70 %
pokladnik
pokladnik
1 602 bodů
8.5
Film podle skutečné události. Nejdříve mi to přišlo takové nijaké, ale posléze mě to vcuclo a nepustilo až do konce. Nevím jestli je to Tomem Hanksem nebo Leonardem, každopádně je to zábavný film, místy až neuvěřitelný. Jak se říká skutečnost někdy předčí filmový scénář...
Enon
Enon
1 096 bodů
10
Film mě velmi oslovil. Jedná se o zajímavý film, který zabaví. Obsahuje tedy úžasné herecké výkony. Tom Hanks a Leo DiCaprio si zkrátka jedou svojí vlastní ligu herectví, a tímhle filmem to jenom dokazují. Skutečnost příběhu tomu také dodává určitý šmrnc. Nápadité to je takřka v každé scéně. Pan Spielberg to má v hlavě srovnané a moc dobře ví, co dělá. Jo jsem uspokojen, a filmu s velikou radostí dávám 81%
filmovy.guru
filmovy.guru
903 bodů
8
Skvělé zpracování Frankovo příběhu o kterém jsem nikdy předtím neslyšel, ale po zhlédnutí jsem si ho oblíbil. Celou dobu jsem se divil, že mu jeho nápady vycházely a jak daleko se dostal, několikrát jsem se bál jestli to zvládne, ale vždycky se ze všeho vymotal. Obsazení velice sympatické, tempo filmu úplně ideální. 85%
martin2560
martin2560
675 bodů
8
Hezky natočené dílo o jednom z největších podvodníků v historii.Di Caprio se na tu roli hodí a sedí mu to jak prdel na hrnci.Tom Hanks jako agent FBI,a Christopher Walken jako otec podvodníka.Všichni to hrají moc dobře a u filmu se člověk nenudí ani minutu.Je to podle skutečných událostí a je až neuvěřitelné kolik lidí se dokáže obalamutit jen hezkými řečmi.Film mě bavil hlavně díky tomu tématu a ano i já sem fandil podvodníkovi, protože v zásadě nikomu neubližoval a z lidmi to zkrátka uměl:-) Film má oscarovou úroveň a fakt mě bavil od začátku do konce.