Sám doma 5: Vánoční loupež

26%

Komentáře a recenze 6

0.5
Pátý díl tuhle známou sérii pohřbil hluboko pod zem.Jedná se o parazitující paskvil na skvělých prvních dvou dílech,který si nezaslouží místo ve světě filmu a ani ve zdejší databázi. Jediné co dávám tvůrcům za plus je nepoužití jména Kevin McCallister,protože ten je jen jeden a to Macaulay Culkin. 5% dávám i za docela slušné obsazení lupičů,tedy hlavně za Eddieho "Krabáka" Steeplese a Malcolma McDowella.
28 443 bodů
2
Tento snímek je názorným příkladem toho, jak to může dopadnout, když chce televizní stanice ušetřit na vysílacích právech kvalitního filmu a raději natočí podobný snímek svůj. A co hůř, ještě to považuje za volné pokračování. Ano, už zase. 'Sám doma' tedy po páté a zcela bez logiky. On totiž je zavádějící už ten název, neboť hlavní hrdina příběhu, tentokrát nějaký Finn, sám doma vůbec nebude. Sám bude pouze vymýšlet a klást různé pasti na zlotřilce snažící se dostat do domu. A to je vše. I když se jedná o vánoční film, vánoční atmosféra z toho vůbec nevyvěrá. Zábava absolutně žádná. Jen křeč a nevýraznost něčeho podivného. Stále platí, že opakovaný vtip už není vtipem a tady to neplatí dvojnásobně, ale již trojnásobně. Na zkažení divácké chuti po zábavě a vánoční romantiky je tento televizní počin skutečně plně dostačující.
0
Tak jo. Jestli jsem u čtyřky říkal: to je hnus velebnosti tak tady řeknu: To je smrt velebnosti. Tohle vlastně vůbec není pokračování je to o nějakým Finnovi který není sympatický a rozhodně nemá důvod být hlavním hrdinou filmu který trvá 88 minut. Tahle série prostě měla skončit v New Yorku s Culkinem, Peskim a Sternem.
M3lios
M3lios
9 141 bodů
0
No to už nemôžu myslieť vážne!
Matli
Matli
8 300 bodů
2
O dost lepší jako čtyřka, ale na dvě hvězdičky to nedosáhlo. Hlavní pointa zůstává, což je logické, ale vše kolem je trošku jiné (včetně jmen), což je fajn. Výběrem hlavního hrdiny šáhli tvůrci úplně vedle, za to výběr padoucha byl hodně dobrej (Malcolm McDowell). Každopádně lepší jako zrnění. 17%
Kocka_11
Kocka_11
502 bodů
2
Nie je to žiaden zázrak, nie je to ani priemerný film a dokonca je to až silné podpriemerný film. Stále však lepší ako nedopozerateľná štvorka. Záporáci ujdú a hlavná postava relatívne tiež. Stále na to, že to je TV film oveľa lepšie ako štvorka, ktorú robilo Disney.