Nic nás nerozdělí

77%

Komentáře a recenze 43

karlik4801
1 942 bodů
9
Jeden z mála katastrofických filmů, který se nadmíru povedl. Jeho povedenost mu zaručuje smíchání s dramatem. Žasnul jsem nad propracovaným dějem. Imposible je i skvěle natočený a já si vychutnal opravdu každou scénu a to ne jen ty katastrofické. Možná si řeknete, že je klišé když se mezi sebou hledá poztrácená rodina. Herci, kteří film tahaly, tohle klišé oprášili. Opravdu skvělá podívaná.
michaela159
michaela159
1 045 bodů
7.5
Jeden z nejdojemnějších filmů, jaký jsem kdy viděla. Napětí by se dalo krájet. I v zdlouhavých pasážích jsem se zaobírala tím, jak to muselo být hrozné. V jednu chvílí brečíte, protože vidíte spoustu věcí zblízka a opravdu věříte, že takhle se přesně staly a v druhou protože táta našel syna, sestra bratra, kamarád kamaráda....Úžasné herecké výkony, realistický pohled kamery, detailní peprné záběry, prostě tenhle film je plný emocí a fakt mě dostal.
jajsemviktor_
jajsemviktor_
621 bodů
8
Skvělá emocionální podívanán o nebezpečné síle přírody. Mladý Spiderman v hlavní roli a ewan McGregor v roli jeho táty. Naprosto kulervoucí podíváná o přežití pár lidí, kteří si příště rozmyslí zda-li jet na dovču. wow
Percabeth
Percabeth
454 bodů
10
Já mám ráda odjakživa filmy podle skutečných událostí. A tenhle se mi líbil ze všech nejvíce. Dokonce jsem u něj i uronila pár slz. To by jinak nešlo. Doporučení je na 100%!! :D a soundtrack si taky poslechněte!! :D http://www.youtube.com/watch?v=2pl83IuNP44
kocka-kockova
338 bodů
2.5
Kdyby u toho filmu nebyla ta nádherně natočená vlna, nezbylo by nic. Pokud byl scénář psán podle skutečné události, tak potěš koště, byla-li bych předlohou, tak bych snad scénáristu zažalovala pro pomluvu, protože udělat z hlavních hrdinů hňupy IQ 80 to už chce opravdu se snažit. Melodrama jak vyšitý podle červený knihovny. Maminka ztracená v nemocnici (šla na operaci), jen abychom mohli se synkem srdceryvně plakat, kdepak asi je. Tatínek, který opustí dítě a nechá ho s neznámými lidmi, jen aby mohl hledat tam, kde už hledalo x lidí před ním. A vrchol bylo to úžasné setkání tří ztracených na neznámé ulici v neznámém městě. Jo, to jsem jim hodně věřila, to mě dojalo fakt nejvíc.
monika-hankerova
8 bodů
10