72%

Komentáře a recenze 33

rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
7
Netknut psanou předlohou může jen odhadovat, že pravděpodobně v knížce funguje lépe ona linka z druhé poloviny filmu, kde se z černé komedie zabrousí do vážnějšího psychologického profilu ˇpana policajta. Naštěstí to skvostně vynahrazuje ona první polovina, kde si snímek nebere žádné servítky a s drsně humorným pohledem jede jak dobře namazaný stroj. P. S. Doporučeno jen pro otrlejší.
MajklCZsk
MajklCZsk
2 369 bodů
8
Co by se dalo říci o Filth... mno abych řekl pravdu, tak se nejedná o film, který budete mít rádi, ba ho budete v širším smyslu i nenávidět za svoje kolotoče událostí. Snímek není pro každého a pro ty, pro který je, bych tyto divnolidi označil "Divní mozkoužrouti s narušenou osobností". Takto samozvu i sebe.
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 263 bodů
9.5
Naprosto úžasný film.Pribeh skotského policisty, který vyšetřuje vraždu.Policista v podání Jamese McAvoye je naprosto fenomenální,McAvoy tu podává životní výkon, James umí hrát a je to vidět v každé minutě filmu. Naprosto originální a dechberouci film, který, musím vidět jednou za 3 měsíce, postavy a styl vyprávění je originální. Film podle knižní předlohy, když jsem viděl film, řekl jsem si jaká asi musí být kniha,manželce jsem i tom furt říkal, až na moje narozeniny jsem dostal dárek Knížku Filth, a řeknu Vám kniha naprosto předčila mě očekávání a možná otrochu lepší než film.. Výborný film s výbornými herci a soundtrack je naprosto úchvatný, hlavně Clint mansell creep naprosto vystihuje celou podstatu filmu
salisbury
salisbury
1 101 bodů
9
Zvrhlá halucinogenní poťouchlost ve skvělém ekvilibristickém podání Jamese McAvoye. Sviňák jenž je prosáklý skotskou whiskou, šnupavými dávkami kokainu a neustálým ukájením chtíčných choutek lačných sexuálního perverznění balancuje na hranici sounáležitosti. Rozehrává hru, která ho pohltí do osidel neřestné akrobacie. Film jsem si velmi užil, ale vím, že Sviňák každému radost neudělá a asi ani nechce.
Pedros Koubos
Pedros Koubos
268 bodů
10
Pecka. Jsem velkým fandou Trainspottingu a proto i tohoto filmu. Film je totální mazec. Na začátku to vypadá trochu jako fraška, takže máte dojem, že to bude komedie (což vlastně je), ale později se začínají objevovat ty kriminální části filmu. Režisérovi se, myslím (knížku jsem nečetl), povedlo dobře ji převést na filmové plátno. James McAvoy parádně ztvárnil hlavního hrdinu se všemi jeho nectnostmi (a že jich má hodně). I když to není zrovna Mirek Dušín, ale pořádnej parchant, tak ho vlastně budete milovat. No a když jsem začal Trainspottingem, tak jím i skončím. Celý film vám ho totiž bude hodně připomínat. TAKŽE DOPORUČUJU NA 200%
ellianka
244 bodů
9
Moc povedený snímek, ve kterém se komické situace mísí s čistým dramatem. Směsice skotských, stereotypních, rasistických, homofobních a kdovíjakých dalších vtípků upřímně pobaví, zatímco při halucinacích a vykreslování temné podstaty hlavní postavy Bruce běhá mráz po zádech. Vzácná symbióza ve světě filmu. McAvoy mě baví čím dál víc a už teď je jisté, že jeho přítomnost lze brát za značku kvality filmu.
  • scénář, obsazení, kamera a vůbec všechno :-)
Bigrambo
Bigrambo
238 bodů
9.5
Výborný snímek o jednom skotském poldovi, který postupně přechází z komedie nabité opravdu černým, někdy až zvrhlým (ale v tom dobrém slova smyslu) humorem až do mrazivého dráma. Už od prvních minut mi bylo jasné, že mě tento snímek bude bavit a mé očekávání se naplnilo. Zážitek je podpořen skvělými hereckými výkony a také opravdu povedeným soundtrackem. "Je to jen další hra a pravidla se přeci nemění!"
Wallas
28 bodů
8