63%

Komentáře a recenze 29

foxina-beier
foxina-beier
489 bodů
10
Obsazení herců v tomto filmu mě milé překvapilo.Taktéž jejich herecký výkon.Byla jsem absolutně spokojená,i když mi připadal děj trochu odbyt.Je však jasné,že se vše do filmu z knihy ani dostat nemůže.Tak jako všude byly změněny některé scény,ale to mi zase tak nevadilo.Proto se v mém žebříčku tento film posunul na vysokou příčku.Ráda bych i dodala,že rekvizity a kostýmy se taktéž povedly.Takže jednoznačně 100%
Percabeth
Percabeth
454 bodů
10
Film byl skvělý od začátku do konce. :D Vůbec jsem nevěděla, že je kniha :) ale teď už to vím a plánuji si to přečíst :) je fajn, že druhý díl bude natočený už v roce 2014, aspoň nemusím čekat tak dlouho :) pokud bych měla ohodnotit soundtrack, byl skvělý :D sice jsem instrumentální neslyšela, ale se zpěvěm mi stačí :D třeba song "Start a Riot" je bezva, nebo "Strange Days" či "17 Crimes" :D
keddie
446 bodů
Další teenagerský film podle knižní série. Film je takový nemastný neslaný, nedokáže úplně vtáhnout do děje. Škoda.
  • triky a masky
  • scénář
TerkaCZ
TerkaCZ
354 bodů
5.5
Film se mi celkem líbil. Byl ale horší jak knížka (ale to tak u filmů často bývá). Přesto se velice těším na filmové pokračování. Strašně jsem si oblíbila píseň Heart by heart, která zde zazněla. Herecké obsazení vyšlo krásně (krom toho, že tedy nenašli někoho se světlými vlasy, kdo by hrál Valentina).
roxet
roxet
293 bodů
3.5
Co ten New York ještě vydrží. Snímek těžící z vlny kterou zažehla Twilight sága. Blábol který ocení asi poze teenageři. A vlastně jo, ždyť je to přesně proně určeny. Clary, šedá myška, která se přes noc stane hodně cool, něco jako bojovnice, jeden dlouholetej kámoš, krasavec s brýlemi co na ní tajně myslí, a samozdřejmě je tu i novej týpek, pokérkovanej bloňďák. A že jich teda na sobě má. A teď koho si Clary, cool myška vybere. A do toho se motají vlci, duchové a další havěť. No rozhodně jednou vidět stačilo a už nikdy více.
Ľubinka
Ľubinka
135 bodů
8.5
Dúfam, že bude ďalšia časť a že bude lepšia ;)
  • skvelé obsadenie (Aidan Turner, Jonathan Rhys Meyers, Jamie Campbell Bower, Lena Headey)
  • na teenagerský film celkom dobré
  • miestami veľká nuda
iris-brucinka
84 bodů
10
Ačkoli jsem různě četla mnoho záporných komentářů, mě se film velmi líbil... Trošku mě mrzí smysl nedávájící scény a oproti knize, kdy má být Jace za frajírka, s pořádnou vyřídilkou a super hláškami, je spíš cukroušek typu Edward Cullen... Já mám Twilight ráda, ale do tohoto filmu to moc nepatřilo... Nicméně na pokračování se velmi těším, protože má být oproti Mortal instrument mnohem lepší :) Uvidíme.... ;)
Teweska112
Teweska112
77 bodů