Mortal Instruments: Město z kostí

63%

Komentáře a recenze 29

47 083 bodů
4
V rámci možnosti stravitelná variace na Stmívání,které do kin přiláká mraky pubertálních jinochu dychtících po mladých dívkách a slečny zamilované do tandemu Edward - Jacob. Zbytečná fantasy romanťárna,kterých je v posledních letech všude mraky.Celé je to překombinované a nelogické chování hlavních hrdinů jen podporuje zmar nad tímto snímkem.
Pas
Pas
6 225 bodů
1
Blahoslavení chudí duchem Nástroje smrti, no vslutku to dokoukat byla celkem dřina smrtelná. Žánrová patlanina naroubovaná na love story trojúhelník bez rozdílu pohlaví.Upíři, vlkodlaci, démoni si směle rozdávají rány u brány do jiné dimenze jak vystřižene z filmu Hvězdná brána. Lovci stínů , potomci Templářů kteří kdysi ve svaté zemi objevili grál a s ním i anděla co ho naplnil krví a dal jimdlouhověkost, používají svítící propisky kterými si dělají "sexy" tetování jsou modernizovaní čarodějové z Bradavic kteří měli jen pochybné hůlky.Prostoduchý scénář kdy snad jedinou neznámou je dodávání dalších a dalších zbytečných postav na scénu .Počítačové triky spíchnuté někde amatérským spolkem důchodců začínajícím s IT.Herci nesympatiční kdy hlavní lovec stínů je doslova odpudivý element.Adolescentní výtvor bez šarmu a vkusu pro velmi nenáročné publikum kterému stačí trocha popkornu a kérka někde za uchem.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
4
Už od začátku jsem věděl, že si to nezaslouží víc jak 2 hvězdy. Nudná, nic neříkající patlanina.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
5
Je to sice hrozná splácanina ze všech možných i nemožných dark, teen, fantasy, punk, vampire a já nevím jakých ještě motivů, ale ze všech Twillightů a jeho pohrobků byly pro mě Mortal Instruments nejsnesitelnější. A jelikož občas dokázaly navodit slušnou atmosféru a nechtělo se mi u nich permanentně blejt, tak dávám střídmou trojku. Jen nechápu dvě věci: 1) jak mohlo člověka obstarávajícího casting napadnout, že padesátikilovému hlavnímu hrdinovi s pochcanou slámou na palici může kdokoliv uvěřit uber deamonkillera a 2) jak mohl Robert Sheehan pro tohle opustit Misfits. Jinak si ale myslím, že vrámci tohoto upadlého žánru se jedná o v klídku snesitelnou záležitost. Jo a nakonec by byla chyba nezmínit další velmi povedený soundtrack od Atli Orvarssona.
roque
roque
2 923 bodů
10
Konečně nějaký film, na který bych i docela ráda šla.
Profilová fotka
Uživatel
2 840 bodů
4
Tak tenhle fantasy romátek mě moc nenatchl, ale na dvojku se rád podívám.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
0
Po 10 minutách sledování tohoto filmu si budete chtít vydrápat oči a po dalších následujících 15 minutách to opravdu uděláte. Asi film pro cílovou skupinu Twilight fanynek.
Ombak_Penari
2 764 bodů
5
Tohle bylo o ničem. Sice příběh není úplně k zahození, ale scénář je děravý a nezáživný. Krom toho jsem při sledování měl pocit, že už jsem všechno jednou viděl - počínaje Twilightem a Harry Potterem konče... Hlavní hrdinové naprosto nezajímaví, jediný Jonathan Rhys Meyers jako záporák herecky zaujal, ale prostoru měl pramálo, zbytek celkem nudil. A ačkoliv sledování filmu celkově není takové utrpení, tak ale není vlastně ani důvod ho shlédnout.
Elizabett
Elizabett
2 673 bodů
10
Krásný film (miluju ho)
harry456
harry456
2 437 bodů
8.5
Clary je obyčejná patnáctiletá holka, která vede celkem poklidný život v New Yorském Brooklynu, až do doby, kdy navštíví večerní klub Pandemonium. Stane se tu svědkem vraždy a je jediná, kdo ji viděl. Později se dozví, že její matka patří k Lovcům stínů, kteří zabíjejí démony, aby ochránili svět. A ona je jedním z nich. Tento film vznikl na motivy knih americké spisovatelky Cassandry Clare, jenž napsala zatím celkem pět dílů ze série Mortal Instruments, která se stala světovým bestsellerem. Režisérem se stal Harald Zwart, jenž nemá ve svém žebříčku zrovna nejpovedenější filmy ani nemluvím o Růžovém panteru 2. Ale jestli jde říci o nějakém režisérovi, že dokáže svoji techniku změnit, pak se to Zwartovi opravdu povedlo. Natočit dobrý film pro dnešní teenagery je poněkud těžká záležitost, leč ne nemožná. Dnešní diváci očekávají od filmu vždy originalitu, perfektní herecké obsazení a zábavu, zde se mu dostane všeho dost, ale pár chybek se tu také najde. Osobně si myslím, že je báječné vidět ve filmu pohromadě vlkodlaky, démony, upíry, čaroděje a obyčejné smrtelníky. Jde vidět, že si filmaři dali s triky a masky velkou práci, jelikož konečný výsledek je nadmíru uspokojující. Například upíři se tu opravdu povedli, myslím dokonce, že jsou nejlepší, jaké jsem, kdy viděl nebo Mlčenliví bratři, z nichž šla přímo hrůza. Pár triků je tu však přehnaných. Hned první nestvůra vypadá hrozně, ale takových případů je tu minimum. Celkový dojem je perfektní. Filmový příběh plynule navazuje, dokáže diváky překvapit a doslova vtáhnout do děje, ale občas to vypadá jako kdyby si režisér dělal z diváků srandu. Scénář je psaný výborně, každá postava má své místo, ale dává jim i prostor pro vlastní rozvoj a toho si u filmu vždy cením. Najdete tu i romantické scény a zvraty, ale scénář nevysvětluje celkové vzájemné vztahy postav, což mě trochu mrzí. I když se mi ze začátku herecké obsazení moc nelíbilo, po skončení jsem změnil názor. Jamie Campbell Bower (Jace Wayland) je herec, který hraje poněkud tajemným dojmem a nejde si ho, v některých filmech nevšimnout, i když v nich hraje jen malou roli. Má sice obvykle kamennou tvář, ale chtě, nechtě dokáže diváka opravdu pobavit. Jeho charisma je uklidňující a velice se mi líbilo, jaký důraz kladl na svou roli Lovce stínů (napůl anděl, napůl člověk). Další, kdo mě překvapil byla Lily Collins (Clary), která na sebe normálně žádnou pozornost neupoutala, zde však ukázala svou světlou stránku, a že umí hrát důrazně a přesvědčivě. Tato herečka se parádně hodí hlavně do romantickým filmů a nyní si říkám, proč nehraje častěji, jelikož v má v sobě talent. Jonathana Rhyse Meyerse (Valentine) znám jen ze seriálu ,,Tudorovci," což je škoda, jelikož on umí hrát doopravdy skvěle. Kdo mi však ve filmu hodně vadil byl Kevin Durand, který hrál jednoho z Valentinových poskoků. Tento herec je mi velice nesympatický, i když většinou hraje záporné postavy, nedokážu ho brát vážně, což je i jeho nevýhoda, on se do svých rolí nedokáže dostatečně vžít.