79%

Komentáře a recenze 23

rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
7.5
Brendy v iceteačku, poctivej tuplák milkshakeu a nekonečná jízda tunelem (!!!) Je to tak, být znovu na střední Emma Watson by byla přesně to holkou, ze který bych nedokázal spustit myšlenku a u který by mě k zešílení štvalo, že ji sbalil největší kretén na škole. Ona už není jenom kouzelná, je okouzlující a čert vem, že jí ty dospělejší role ještě moc nevěřím. Je úplně jedno jestli má Charlie malá tajemmství nebo jen tak postává v koutě, The Perks of Being a Wallflower mě díky předloze, námětu svázal očekáváním. Jasně, očekávání, zabiják prožitku, přesto tohle vcelku prožít šlo. Věděl jsem, že to Stephen Chbosky nepodá jako lacinou teenagerku, že to nebude zas až tak jednoznačný, že v tom naopak bude takový to senzační "divno". Jo, už se toho bojíme, být divní, svý, protože nás svazujou normy, který jsou však nudný a předvidatelný. Je strašně snadný následovat cizí hodnoty, než si je sami v sobě utvářet. Logan Lerman ani nemusel moc hrát, přesto tu skrz svou postavu potvrdil to, co říkám už leta - "Empatie je stejnou měrou dar jako prokletí". Jak to teda je? V životě se vyrovnáváme se spoustou věcí, spoustou ztrát, ale nakonec s každou ztrátou něco jiného získáváme. Sakra, to jsou takový kecy, že bych jim snad rád uvěřil.
Fanik
Fanik
3 069 bodů
9.5
Po emocionální stránce neuvěřitelně silný film.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
9.5
Střední je zajímavé místo, někdo už jí má za sebou a někoho teprve čeká. Nevíte co vás může potkat, ale může to být i to nejhorší přes šikanu a jiné věci. Nakonec se možná propracujete k přátelství, což je úžasné. Úžasná trojice herců a herečky film doplňovala kouzlem štěstí a přátelské lásky. Asi každý by chtěl zažít střední jako Charlie. Každý má v sobě takového Charlieho a mně příjde že ho mám i tak trochu narozdávání. Chbosky napsal knihu, scénář a nakonec to i zrežíroval. Někomu by to přišlo divné, ale on to dokázal zkombinovat a přesně věděl jak to asi chce a díky tomu je tento příběh úžasný a jeden z nejlepších. Nechápu proč se nám snímek nedostal do kin a museli jsme po něm všichni tak bujaře pátrat, protože to stojí za to. Stojí za to tento příběh najít!!!
Lukreczia
Lukreczia
784 bodů
9
"Nevybíráme si odkud přicházíme, ale kam se vydáme je jen na nás."
Argocz
Argocz
478 bodů
10
Charlie je nejvíc relatable a real postava, kterou jsem v filmu nebo seriálu, kdy viděl a myslím že i uvidím. Prostě peak.
Percabeth
Percabeth
454 bodů
10
Může být něco lepší, než když je člověk zakouknutý do filmu, který poutá pozornost na kluka, jehož osud by si zřejmě nikdo nepřál, až do té doby, kdy potká nádhernou holku Sam? Ne, teda já si to myslím. Film je tak okouzlující až z něj vylézají oči z důlků. Soundtrack je asi nejlepší. Ten film vám zvedne náladu kdekoli a kdykoli :)
TerkaCZ
TerkaCZ
354 bodů
8.5
Krásný film se zajímavým dějem a hlavně hlavním hrdinou, ketrý vede život plný traumat, ale naštěstí se setká s krásnou a vtipnou Sam, kterou hraje úžasná Emma Watson. Celkem jsem sledovala výkon Nini Dobrev, ketrá se zde objevila v roli Charlieho sestry, protože ji mám strašně ráda v seriálu The vampire diaries. Tento film opravdu doporučuji.
Lily-Rose666
79 bodů
8.5
Romantické komedie o teenagerech moc v oblibě nemám, ale byla jsem zvědavá na Emmu Watson,což byl hlavní důvod proč jsem si to vůbec pustila. K mému překvapení na tom filmu bylo dobré víc věcí než jen její herecký výkon. Musim pochválit herecké obsazení, které bylo více než sympatické. Celkově film zahrnul snad všechny trable, kterými dospívající často prochází, od prvních lásek, hledání sama sebe, přes drogy až po zneužívání a jsou podány velice nenásilně a citlivě. Myslím si, že období dospívání nemohlo být zachyceno lépe, film sám o sobě je velmi emotivní, nabitý energií a očekáváním. Když k tomu navíc přidáte skvělou hudbu, dostanete film,na který stojí za to podívat se víc jak jednou. A musím se přiznat u závěrečné "Heroes" nezůstalo jedno oko suché.
teepek
49 bodů
8
Film ma zaujal natoľko, že som odhodlaný si kúpiť knihu, nad ktorej kúpou som doposiaľ váhal a otáľal. Hlavný hrdina je sympatický dobrák, ďalšia filmová postava, ktorou moje naivné ja by chcelo byť. Dobrá hudba, sám poznám ten pocit, keď som počul nejakú pesničku a nevedel som prísť na to, ako sa volá a kto ju spieva, to boli časy temna :)