77%

Komentáře a recenze 71

wtemplar
wtemplar
462 bodů
5
Předchozí díl Zrození planety opic s Jamesem Francem se mi líbil a vypadalo to na slibný začátek nové série. U tohoto dílu jsem ale doslova trpěl a nudil se. Polovinu filmu jsem měl pocit, že sleduji jen nějaký dokument chování opic v tlupě a ne film, který by měl mít nějakou zápletku. Ostatně samotná zápletka filmu je víceméně jasná, i když nedáváte pozor nebo o filmu nic nevíte. Je to asi napůl dokument (ale horší než přírodní dokumenty, co normálně běží v televizi) a napůl pilotní díl nějakého béčkového seriálu, který musíte přetrpět a čekat na další díl, kde se bude něco dít.
  • Jason Clarke mě přesvědčil, že umí hrát a jeho postava je i trochu zajímavá
  • příběh
  • vedlejší nezajímavé postavy
  • absence epické hudby, na kterou jsme u série zvyklí (včetně odbočky od Burtona)
  • bohužel i Gary Oldman, který je v tom filmu silně nesympatický
baranovakova6
baranovakova6
445 bodů
8.5
Líbí se mi, že i přesto opice neztrácejí svou přirozenost, ale i mají tehdenci se vyvíjet ku předu. Inteligence se u nich rozvíjí a mě se líbí jakým tempem a bez zábran. Zvláště se mi líbí, že i přesto neztrácejí dobré vlastnosti a nad lidmi nelámou hůl a dávají jim šanci. A jak je to v každé společnosti, tak i zde se objevila opička, která úplně není ztotožněna s názorem vůdce tlupy Césarem. Každopádně ta snaha dát šanci o spoluexistování obou druhů vedle sebe žijících je úžasná. Za mě musím říct, že mě tyto nově natočená trilogie více bavila než ty klasické filmy Planety opic.
Alienka2014
Alienka2014
364 bodů
8
Z druhého dílu jsem byla rozpačitá. Strašně moc jsem se na něj po namlsání jedničkou těšila a svým způsobem nezklamal - příběh je opravdu poutavý, člověk by za Caesara chvílemi dýchal! Oproti jedničce je mnohem dramatičtější a agresivnější, ale to mi právě dělalo největší problém. Opičky jsou opět nádherně vykreslené a tak strašně lidské. Stále jsou to ale opice a tak mi detailní boje, ať už mezi opicí x opicí nebo opicí x člověkem vůbec nedělaly dobře. :( Navíc celý závěr je přípravou na trojku a končí dosti pesimisticky, takže jsem z kina odcházela vyřízená. Nicméně film je skvělý. Jen člověku jeho realističnost a zoufalství nepříjemně zalezou pod kůži.
  • opět perfektní zpracování
  • Caesar je borec!
  • děj příběhu mě opět kompletně uchvátil
  • slabší povahy by mohly být z filmu vyřízené
sammikk_
sammikk_
330 bodů
8
Pokračování se přemění spíše k dramatičnosti, a opustí samotnou ideu o vetší filozofii. Opice se tu znovu ukazují jako upřímnější stvoření než samotní lidé, řekl bych že tu lidé funguje už čistě jako křoví. Čemuž se jednička za mě vyvarovala z části. Caesar je extraordinární postava na kterou se dokáže napojit takřka každý. Samotná mimika opic je silnější, a má větší dopad než jakákoliv lidská postava, miluju když tato trilogie při každé scéně dokazuje jak je lidstvo neupřímné. Je to slabší až bych řekl že lehce výrazněji, ale kvalitu si to samo o sobě stále udržuje.
taliz
taliz
257 bodů
10
Úplne me to nenadchlo jako jednička, ale taky zajímavý příběh a ztvárnění postav opic vynikající.
majky
majky
224 bodů
10
výbornej film lepší než jidníčka ale mě vadí že tam nehraje stejnej herec james franco
Pepa Nevrkrakr
Pepa Nevrkrakr
142 bodů
5
Film mě docela zklamal, myslel jsem, že zpracování bude lepší...děj se docela dal koukat, ale pecka to zrovna není...nevím, jestli je nutné k tomu dělat trojku..každopádně, jsem z filmu dost na rozpacích a nebo nerozumím vyšší opičí inteligenci...:)
jiri-sroller
28 bodů
7