74%

Komentáře a recenze 38

blazma
blazma
4 928 bodů
8
Vskutku zajímavý film. Pro mě to byl první film, kde jsem mohl vidět život, da se říct, z každodenního života policistu na hlídce. Par primitivnich případů, povětšinu casu nuda. Nic méně i napětí, přestřelky a nakonec jsem se i bal o život dvou hlavních hrdinu. Hlavni herci Gyllenhaal a Pena pro mě ukázali opravdu famózní herecké výkony a přátelství které v tom filmu ztvárnili mi dokazuje jaké to je v takové práci mít parťaka a nedej bože o něj i přijít. Tenhle film mi opravdu rozbusil srdce a zkratka a dobře, můžu jen doporučit.
kery-
kery-
3 671 bodů
8
Když pomineme fakt, že kdykoliv se něco v LA děje, je poblíž patrola 13, tak je to víc než koukatelný.. Styl natáčení nemá chybu a ústření duo skvěle táhne, nechybí ani pár slziček..
pantak
pantak
3 367 bodů
7.5
Super podívaná,byl jsem hodně mile překvapen jak jednoduše se dá udělat film ze kterého není brak.
2 481 bodů
7
7/10
karlik4801
1 942 bodů
9
To je zase jednou kulervoucí bomba! Nevím jestli to takhle vypadá ve skutečnosti, co je na příběhu založeném na dvou opravdivých policistech pravdy, ale tohle byl strhující krimi film. Jediné co mi vadilo bylo neustálé "fuck" a podobně, po chvíli už mi to začalo lézt na mozek. Policejní výjezdy byli nápadité, s hlavou a s patou, neměli prostě chybu. A konečná dvacetiminutovka, to se snad ani nedá pořádně popsat. Čekal jsem klasiku, že ty správní přežijí. Ale pak nastal zvrat, po něm další a po něm další. Opravdu precizní konec, takhle to má vypadat. A chválím znamenitou kameru.
petr-hnyk
1 542 bodů
8
Pro mne velmi osvěžující film. Předně musím pochválit vizuální stránku filmu, protože iluze dokumentární kamery je téměř dokonalá. Výkony obou hlavních představitelů jsou překvapivě civilní, a proto uvěřitelné, že se jedná o dva mladé příslušníky policie, kteří se zároveň chtějí v práci i trochu bavit. Možná na někoho bude jejich diblíkování přes příliš, ale znám pár lidí, kteří mají náročné zaměstnání a všemi možnými srandičkami si pracovní vypětí kompenzují.
Ethan Hunt
Ethan Hunt
620 bodů
8
Určitě nejlepší film David Ayer. Celý film doprovazí skvělé policejní dialogy plus rady na vztahy. Takový film jsem si představoval o hlapech, kteří chtějí dělat správnou věc. Největším překvapením je ale konečná akční scéna, která mi rozbušila srdce. Autetičnost situací a sympatie s hlavními postavami je dokonalá.
tomas-krenek
54 bodů
10