Komentáře a recenze 18

10
Spláchnutej. Tenhle animovaný film mne hodně pobavil :-)
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
8
Já osobně animované filmy až na vyjímky nemusím, proto to hodnotím podle toho co řekne můj bratr (10 let). Zkombinuji své pocity a přídám jeho bylo to dobrý/bylo to na prd ---> z toho vznikne mé hodnocení v %, ale jako podstatný bod animáků beru kouknout jako celá rodina, nebo nedoporučuji koukat vůbec. Proto tento komentář použiji u většiny animáků, jen u opravdových vyjímek hodím něco více obsáhlého. Souhrn: Pro děti ideální.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
7.5
Dobrý a hlavně zábavný animák...
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
8.5
Příjemný animák s poučením o vztazích a nutnosti rodinného zázemí.
2 487 bodů
8
8/10
Jonák
Jonák
1 683 bodů
9
Velmi, ale velmi povedený a především svým originálním a zajímavým dějem nápaditý animák, který stojí za zhlédnutí. Příběh hovořící o myši z klece - myši, která vypadá z 90% jako člověk (inu, tak jako všechny zvířátka v tomto světě), která zná život pouze ve svém domě se ocitne po spláchnutí ve speciálním světě myší (opět, z 90% identický jako ten lidský). Zažívá mnohá doprodružství, vtipné i napínavé situace. Krásných 9/10.
  • Nápaditý a vtipný příběh
  • Skvělá animace
Izmo1_2_3_
Izmo1_2_3_
1 157 bodů
8
Další film od studia Aardman který je tak trochu nejslabší ale i tak je dobrý, nejslabší věc na celém filmu je animace a komedie která je v některých momentech dobrá ale hodně tomu kazí kvalita v některých momentech, humor se v některých momentech opakuje což je ze začátku ale potom už je to ohraný ale i tady se občas objeví vtipný momenty, postavy jsou dobré akorát co tomu hodně vadí jsou ty postavy které vidíme okolo celého filmu které prostě působí divně protože je to kvůli té kvalitě i té animaci která mohla bejt o něco lepší, takže jsou postavy dobré ano jsou ale co tomu hodně vadí je ta komedie která mohla bejt o něco lepší, jinak hodnotím: Animace 9/10 Postavy 7/10 Příběh 7/10 Celkově hodnotím ⭐⭐⭐⭐ 7/10
Havlit
48 bodů
8.5