Pařba na třetí

62%

Komentáře a recenze 43

6.5
Druhé pokračování mne zklamalo v mnoha ohledech a především v tom,že jen recyklovalo námět prvního dílu. Tentokrát to Todd Phillips vzal za jiný konec a vydal se úplně jinou cestou. Stále je to velká zábava,jenže žádnou párty už neočekávejte. Tentokrát je to spíš více krimi a titulková scéna uzavřela kruh jménem The Hangover.
22 284 bodů
8
Nečekaný návrat skoro na úroveň jedničky. Timing je tu vše a i ty nejlacinější vtipy se daří prodávat vhodným načasováním a provedením ze strany herců. Pokud se něco nevydařilo, tak natahovaný závěr. Přijetí má tenhle film nejslabší ze tří dílů, což nechápu - rozhodně je lepší než dvojka, po které už jsem nečekal skutečně nic. Milé překvapení za 3 a 1/2 (mezi třemi a čtyřmi se mi rozhoduje těžko).
6
Kluci se spolu chtěli ještě jednou pořádně vyblbnout na place a producenti ještě jednou na Vlčí smečce vydělat pořádný ranec. Tentokrát se nechlastá (a nevzpomíná, co se kde dělo), ale hledá se uprchlík Jeong. Patrně nejslabší díl téhle série, která mě osobně nikdy zvlášť k srdci nepřirostla. 5/10
6
Kvalita bohužel díl od dílu klesá a do budoucna si tak nezbývá než přát, aby Tod Phillips už raději nikdy znovu nepařil. Jak byla dvojka osvěžující a přímočará, tak o třetím dílu to sice platí dvojnásob a snaha o vynalézavé zauzlení příběhu ze strany tvůrců se musí ocenit, ovšem tahle bláznivá road movie už má s legendární jedničkou tak málo společného, že by snad měla mít i zcela jiný název. Což o to, zábavy je věru dost a kadence vtípků je větší než kdykoli předtím, ale akční příběh propletený gangstery a uloupeným zlatem tentokrát film spíše pohřbívá a ve finále působí úplně zbytečně a místy křečovitě, jako by sloužil opravdu jen k povinnému završení nadějně rozjeté trilogie. Křeč se navíc přenesla i na herce, kteří ve většině případů nemají co hrát a divák k nim zachovává určité sympatie jen skrze nostalgické vzpomínky na staré dobré časy. Galifianakis a Jeong se jediní se svou prací sžili, což ale v tomhle případě prostě nestačilo.
7
Další šílené pokračování.
headhunter
headhunter
10 287 bodů
7
Předchozí dva díly jsem viděl, tak jsem si s odstupem času řekl, že je třeba doplnit "vzdělání". Třetí pokračování mě ale utvrdilo v tom, že mělo zůstat jen u prvního originálu. Tentokrát film stál hlavně na Alanovi a Chowovi a zbytek Vlčí smečky byl takové křoví. Ale sranda byla a závěrečná titulková scéna potěšila a udělala za vším pěknou tečku (doufám).
Milandob
Milandob
8 900 bodů
2
kde sa kurva podel humor??? H3 je viac thriller ako komedia (pritom ani prve dve casti mi neprisli nijako extra zabavne) ktora sa ani nesnazi byt vtipna! bradley cooper je tu evidentne len vdaka tomu ze mu to zmluva prikazovala a tak sa vacsina scen sustreduje na galifianakisa (ktore mu sa nastastie obcas podari prist s tak absurdnou hlaskou ze je v podstate vtipna a pasaz s melissou mccarthy sa mi relativne pacila) a ken jeonga ktory je vsak nuteny hrat totalne nesympaticke hovado, ktoremu by som najradsej vpalil gulku medzi oci... nastastie financne "neuspesny" koniec v najlepsich momentoch len priemernej trilogie...
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
5
Koncept se s prvním dílem vyčerpal (respektive možnost opakovat podobné okno se stejnými hrdiny) a tak to tvůrci vzali u trojky šalamounským obloukem, kdy se vlastně dohrávají události, které předchozí dvě epizody vyvolaly. Potud dobře. Ale nikdy nebylo patrnější, že samotné postavy jsou (vyjma Alana) de facto nezajímavé a tudíž je hrozně těžké najít motivaci k tomu, proč trojku vůbec sledovat. Nuda to není, protože se hodně střídají lokace a vždy jednou za čas přijde dobře míněná hláška. Vyjma dvou geniálních scén (loupež a invaze do hotelu) se ale většinu času tvůrci plácají od jednoho nuceného vtipu ke druhému. Tohle mělo zkrátka zůstat u jednoho filmu. Další dva jen uměle první pařbu natahují.
Matli
Matli
8 300 bodů
6
Za tři s hooodně odřenýma ušiskama. Konečně to není to samé jako jednička a dvojka, ale člověk se prostě nezasměje, kromě teda toho začátku, to mě dostala ta žirafa při hraní písničky MMMBOP :-) Ale to je tak asi vše, co se humoru týče a furt lepší než celá dvojka. A scénka na konci filmu (během titulků) je taky super, lépe to zakončit nemohli a klidně bych se i těšil na čtyřku. SumaSumárum 41%
Standa.
Standa.
6 180 bodů
7.5
Třetí pokračování je mnohem temnější a akčnější, než předchozí dva díly. Už to není o tom, že se celá Vlčí smečka zhuláká do mrtva a druhý den řeší, co bylo, kde to bylo a co dělali. Ale hodně se v tomhle díle promítají scény z prvního dílu, což teda ne vždy funguje. Zde to bylo spíš kvůli vysvětlení probíhající situace. Jinak samozřejmě vtipné scény a gagy provázejí celý film, někdy možná trochu laciné vtípky, ale stejně to byla sranda.