Komentáře a recenze 43

8
Rychlé auta, tuning a sexy ženský. Byl položen kámen akční série, která nemá obdoby.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Tento snímek je pro některé kultovní záležitostí, ale není to kvůli příběhu, který je jednoduchej, ale na akční odpočinkový film to stačí, ale kvůli těm natuněným, rychlým autům, které jsou hlavními taháky a také tahouny celého filmu, protože film je na nich založen. A ikdyž je film hvězdně obsazen, tak se mi jeví, že hlavními postavami jsou zde auta. Jak už jsem zmínil, po dějové stránce naprosto jednoduché, navíc se mi zdálo, že to tvůrci někde odkoukali, herci jako Vin Diesel a další kteří hrát moc neumí, ale mají charisma a to jim v akčním žánru bohatě stačí, Paul Walker má talent, ale zde mě vytáčel stím svým účesem, Michelle Rodriguez je strašná neherečka, ale s tím svým napěněným xichtem se na ty role těch drsných děvčat hodí. Kamera, režie výborné, film je skvěle nasnímán a vše doplňuje sice pro mě ne moc oblíbená hudba, ale k fimu přesně pasuje a dotváří atmosféru. Pro mě sice tento snímek není kultem, nejsem ani velkým fandou, ale vždy se na něj rád podívám, prostě jde o svižnej letní akční snímek, který nenudí, ale spíše naopak.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
8
První díl slavné série. Hlášky: Dominic Toretto: "Brian Earl Spilner, jméno jak pro masovýho vraha. Jsi vrah?" Brian O’Conner: "Ne, vole!" / Brian O’Conner: "A co mělo znamenat tohle?" Dominic Toretto: "To je na dlouho." Brian O’Conner: "Fajn, máme před sebou třicet kiláků." / Dominic Toretto: "Zlomíš jí srdce, já tobě vaz." / Dominic Toretto: "Chtěl jsem nadupanou káru. Ne rozdupanou káru." / Dominic Toretto: "Čemu se tak řehtáš?" Brian O’Conner: "Skoro jsem tě měl, vole." Dominic Toretto: "Ty že jsi mě měl. Nikdy jsi mě neměl. Teď nemáš ani svý auto. Blbě řadíš bez meziplynu, no prostě hrůza." / Mia: "Už tři týdny sem dennodenně chodíš a ptáš se mě, jakej ten tuňák vlastně je. Byl mizernej včera a byl mizernej i předevčírem a představ si, že je pořád stejnej." Brian: "Dám si tuňáka." - 80%.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
8
Nejsem zastánkyně tohoto druhů filmů, ale tento film se mi relativně líbil. Z celé série, zda se to takto může nazvat, je jeden z těch lepších.
saboter
saboter
3 564 bodů
7.5
Skvělá akčńovka a jedn znejlepších filmů Vin Diesla a Paula Walkera a i jeden z nejlepších závosních filmů příběh tupý ale chytne i scénář ujde a ze začátku celkem promrhaný potencial ale jinak si film parádně užijete. A vo to de adrelalin si zde užijte.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
7.5
První obeznámení s tímto filmem přišlo v autobuse a po první půlhodině byl pro mne film, tak nezáživný, že jsem obracel oči co nejdále. Po více než roce se Rychle a zběsile vrátilo pro mne zpět. A lépe než jsem čekal. Ve filmu najdete věci, které navnadí určitě každého chlapa, od hezkých holek, přes nadupaný káry a po střelné zbraně. Vin není dokonalý herec, ale touto sérií se zřejmě proslavil a díky ní je tím čím je. Scénář mě přes to všechno nakonec zaujal a nakonec jsem byl za zhlédnutí snímku docela rád. Pěkné, rychlé, zběsilé, jak už samotný název nabízí.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
7.5
Akční film,který se celkem povedl.Honičky aut jsou skvělé.Vin Diesel je celkem fajn.
alexik789
2 512 bodů
8.5
Tady to všechno začalo. Závody a zlodějna. Úžasní herci, hlavně Vin Diesel a Paul Walker, kterým to za volantem opravdu sluší. Vždy zběsilá jízda. Nastartování série. Velice povedené. tento film patří do mojí DvDtéky.
Edward
Edward
2 487 bodů