88%

Komentáře a recenze 47

Miller
Miller
2 220 bodů
6
Fight club vypadá velmi hluboce. První projekce byla užasná, byl jsem naprosto unešen. Po druhé mi došlo, jak průmerný film to je. Nemá moc co nabídnout, kromě otravného soundtracku, nesnesitelného klipového střihu a pár (opravdu jen pár) vtipných scén.
farb
farb
2 064 bodů
10
Majstrštyk. Vizuálně a scenáristicky vypilovaný klenot, který v konečném důsledku překonává Palahniukovu předlohu.
65David21
65David21
1 909 bodů
9
Velice zvláštní až mrazící snímek. Přemýšlel jsem o něm snad další dva týdny a vyvolal ve mě depresivní pocity ohledně smyslu života, důležitosti atd. Fincher umí vyvolat opravdu velmi dobrou atmosféru a děj vás v táhne. Tomuhle filmu vyšlo úplně všechno a právem se řadí mezi nejlepší věci, co kdy vznikly. Mí oblíbenci Edwart Norton a Brad Pitt vážně nezklamali, od obou dvou možná nejlepší výkon v jejich životě.
Bordoshut
1 647 bodů
10
Recenze na film Fight Club (Klub rváčů): Pokud jste chlap, tak si tenhle film skoro nejde nezamilovat. Mně se to každopádně nepovedlo. Ať už jde o skvělou myšlenkou, kritiku materialismu nebo o všemi velebený zvrat, jen velmi těžko se hledá něco, co filmu vytknout. Je mi jasné, že hnidopich si něco najde, ale já rozhodně nemám v plánu se v tom babrat. Film mi přišel perfektní, tečka. Viděl jsem ho už tak 14 dní zpátky a rezonuje ve mně doteď. Must-see záležitost.
Jto_rating
Jto_rating
1 417 bodů
10
nemá to nic moc společné s pestnimi souboji, není to žádný snímek pro drsné chlapy a nějaký macho bullshit kecy což si někteří myslí, stejně jako že Tyler je kladná postava a sigma (umíram lol), je to filmařsky skvěle zvládnutý film od FINCHERA, skvělá kamera, hudba, mindfuck plotwist, sice pomalejší začátek ale hlavní je jak je ten scénář skvělý + herecké výkony, to s tou kritikou kritiky konzumismu, nihilismu atd., postupná eskalace a hlavně závěr je topovka. Film který má smysl vidět víckrát, aby jste viděli tu dokonalost a to co jste bez poznání konce, nemohli vidět.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
4
Klub rváčů byl pro mě neskutečným zklamáním a to z jednoduchého důvodu, a to, že mi prostě nesedl ten podivný psychadelický styl, který je pro celý snímek typický. Já prostě nechápu, jak se něco takového může někomu líbit, vždyť to bylo opravdu obskurní. Názory, které ve filmu padly, jsou zcela bizarní, což by samozřejmě nevadilo, vždyť v jistém smyslu je to snímek až fraškovitý. Tady ale nedošlo ani k žádnému jejich závěrečnému vyvrácení, prostě nic. Navíc můžu říct, že sledování Klubu rváčů pro mě byla skoro až fyzická bolest. Prostě ten sled šílených duševních stavů hlavního hrdiny a různé rádoby chytré filozofování, no, prostě mi to teda opravdu nesedlo. Navíc celý závěr už ve frašku přerůstá naprosto otevřeně a protagonisty mi na konci bylo především líto, do jakého hrozného stavu se to dostal. Vadí mi, že konec filmu nepřinesl žádné uspokojivé ukončení, něco, co by prostě aspoň torchu připomínalo dobrý konec. Já chápu, že to jednoduše mělo být poměrně experimentální, přesto mi to ale nesedlo. Z celého filmu na diváka přes dvě hodiny pouze křičí skoro čiré čílenství, čemuž moc ani nepomáhají myšlenkové monology protagonisty. Klub rváčů je přímo dadaistické dílo a jednoduše mi nesedlo.Věřím, že zhlédnutí Klubu rváčů si tak lze s klidným svědomím odpustit.
orionn
orionn
1 289 bodů
10
„Welcome to Fight Club. The first rule of Fight Club is you do not talk about Fight Club. The second rule of Fight Club is you do not talk about Fight Club.“ Jedinečný kult, který napříč všemi příčkami nejuznávanějších klasik vyčnívá svoji originalitou, zpracováním, kvalitou, vizuálem, hudbou, příběhem, postavami… Aspektů, proč tento film milovat je nespočet. Pro každého, kdo se o filmy nebo kinematografii zajímá je čirá povinnost tento bezchybný snímek vidět. Fincher dokázal opět stvořit uznávané veledílo, které v srdci zůstává každému filmovému fanouškovi.
mattesak
1 205 bodů
6
Vizuálně je to dokonalé. Zvuk - špička. Kamera, efekty, herci? Všechno na pět hvězd. Posledních pár minut filmu je taktéž nevídaná masáž všech smyslů a mozkových závitů. Celkově jsem film "baštil" zhruba do poloviny. Avšak čím více prostoru dostávala Pittova postava, tím více mě film přestával bavit. Pointa, jeho úmysly i chování mi přišlo zkrátka o ničem. Chápu, že spousta lidí dokáže tento film donekonečna rozebírat a vychvalovat, ale mě takhle podívaná příliš nesedla. Nevím, jak moc za to může fakt, že jsem největší twist filmu znal již před shlédnutím, ale obávám se, že by mi to mozek neodpálilo ani tak. Se7en je pro mě stále Fincherův jediný a nepřekonatelný klenot vybroušený k dokonalosti.
Tomas_313
Tomas_313
1 197 bodů
9.5
Po dlouhé době konečně něco osobitého, co zaručeně přivodí ten toužený pocit uspokojení, jako když po hodině hledání najdete to pravé porno. Fincher se s tím jednoduše "nesere" a takřka celý film se člověk kochá s otevřenými ústy a nabývá dojmu, že by vlastně taky někomu s potěšením pozměnil fasádu a probudil v sobě aspoň na chvíli to dlouho skrývané zvíře, kterému, jak nám film ukázal, je občas potřeba popustit uzdu. Dalším pozitivem je skvělé obsazení, hlavní hybnou silou je tentokrát Norton a ostatní rváči s Helenou Carter jsou v závěsu. Jediné, co bych vytkl, je slabší rozuzlení, které rozhodně neurazí, ale v kontextu s ostatními parametry je to nejslabší článek. Tahle nekompromisní, zdůrazňuji dospělá a inteligentní jízda je odvážným počinem odvážného režiséra, který se nikdy nebál přinést na filmové plátno něco nového, ale tímto filmem posunul pomyslnou hranici ještě dál. 95%
Enon
Enon
1 096 bodů