Hledám Amy

73%

Komentáře a recenze 6

7
Kevin Smith patří mezi mé nejoblíbenější režiséry,ale tento film je pro mne trochu zapovězený. Viděl jsem ho kdysi dávno a moc mne neoslovil. Hrají zde všichni mí oblíbení herci,ale i tak jsem z výsledku nebyl spokojený. Furt si říkám,že si ho pustím znovu a zkusím přehodnotit stanoviště,ale zatím jsem se k tomu nedostal.
22 290 bodů
8
Pěkný film, který by nedokázal takhle vtipně a důstojně zároveň natočit nikdo jiný než Smith.
9
Poctivá nezávislá komedie a Kevin Smith ve vrcholné formě. Tohle prostě není Hollywood, ale je to strašně vtipné, super zahrané a naprosto neotřelé. Vhodné pro nejnáročnější diváky. Klasika.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
6
chasing amy roky na krase nepridaly, ale naopak uskodili hlavne vdaka smithovej prevanerosti na verejnosti (a slabym reziserskym schopnostiam) a jeho stand upoch a ostatnych filmoch (kde, povedzme si pravdu sa dost opakuje) malo komixove (na to ze je to o komixoch), dialogy nie su tak vypointovane ako som si ich pamatal, navyse je tam dost vaty a lauren adams ma neskutocne iritujuci hlas... potesi mini cameo matta damona a par hlasok, ale inak nic moc...
cerfik
cerfik
7 890 bodů
10
Chasing Amy aneb Honba za Amy a nikoliv Zoufalec Přiznám se, že tohle byl druhý film, který jsem po "Zack a Miri točí porno" od Kevina Smithe viděl a rozhodně není poslední, hned vysvětlím proč. Ze začátku jsem si říkal, co jsem si to pustil, vždyť nějaká americká komiksová mánie je mi naprosto cizí a sledovat výlevy těch fandů a sběratelů komiksů plus celé to nevkusné místo s hromadou ještě děsnějších převleků mě unudí. Záhy jsem byl vyveden z omylu, protože ikdyž je to režisérovi blízké prostředí, tak o tom tenhle film rozhodně není, stejně jako nebyl předchozí viděný o pornu. Opět mě vtáhly naprosto mistrné dialogy a skvěle zahrané hledání postav sebe sama, okořeněné hranicemi sexuální orientace za sterilní unifikované zdvořile korektní schéma, které je nám běžně předkládáno. Upřímně nevím jak to Kevin Smith dělá, že se mu daří nezklouznout k bezduchým zprosťárnám a ani k patosu a já v jeho zatím dvou shlédnutých filmech vždy nalezl něco nevyjádřitelného a nepolapitelného co má ten správný umělecký zážitek mít.
zozemir
1 805 bodů
8
Kevin Smith si nebere žádné servítky, bez ostychu nasazuje vražedné tempo a ještě vražednější dialogy. Jednoduchá přesto originální myšlenka, která se zas tak často ve filmech nevidí. Ale abych jen nechválil... Vyskytlo se zde několik scén, u kterých jsem si říkal, že už je to tak trochu přes čáru jako například reakce Alyssy když se Holden vyslovil. Naštěstí na kvalitě filmu moc neubraly.