Komentáře a recenze 48

kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
6
Nebylo by fér oproti ostatním blockbusterům napálit tomu 4* i když jsem se fakt nenudil. Jenže Bitevní loď prostě vůbec ničím nevyčuhuje z tý dlouhý řady konkurence. Ale popravdě jsem to i čekal. 63%
6
Sci-fi komedie s nemalým rozpočtem a nepochopitelnýma emzákama, kteří sami asi nevědí co na tý zemi vlastně dělají a možná ani jak se tam dostaly. Na druhou stranu docenil jsem fakt jak samotní emzáci vypadají to se tvůrcům určitě podle mého názoru povedlo a Bitevní loď je rozhodně lepším filmem než poslední dva Transformeři dohromady. Do kina dobrý film ale po dévedečku se schánět rozhodně nebudu. Jedno ponaučení z toho ale mám starej ale i beznohej voják je pořád ještě nebezpečnej voják : )
kery-
kery-
3 671 bodů
4
I po těch letech, kdy jsem měl tu "čest" vidět kousek v televizi, nelze říct něco jiného, než že je to šílená sračka :D Film je tak absurdně americký a hloupý, že to musí člověka až bavit. A skutečně to pobaví. "Nakrmte toho zkurvysyna!"
saboter
saboter
3 564 bodů
7
Zkrátka slušná transformujcí akční řeřba efekty jsou to podstatné na co se vám na filmu bude láíbyt jednoznačně a příběh zprvu ujde ale pak akce ho hodí tak dolů že až to bolý i tak na tento film ujde a herecké výkony jsou bezva a mimozemštani jsou odlišný aspon no ale co čekat.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
7.5
Milovníci TRANSFORMERS budou spokojeni.Všechno se na nás tváří vizuálně a hned se nostalgicky všechno změní na komerční podprůměrný klišé sci-fi,které nemá absolutně co nabídnout.Všechno co obsahuje BATTLESHIP už jsme měli v TRANSFORMERS,VÁLKÁCH SVĚTŮ,nebo v DISTRICT 9.A ještě o třídu výš.Tam kde se v novodobém sci-fi žánru pohybují Spielberg,nebo Bay tam se nemůže pohybovat Berg.Aspoň ne s tímhle scénářem,který je nejslabší za posledních pár let v tomhle žánru.Pokud by BATTLESHIP dostal: Spielberg neochutnal bych popcorn co jsem si objednal v kině - pokud Bay šlo by o velkolepý Hollywoodský sci-fi velkofilm,který všichni milujeme(s nádechem Transformers 4).Všechno se táhne tak pomalu (mučení) + vyumělkované tváře hlavních postav (nevěřil jsem jim to),že musím dát podprůměrné hodnocení.2* za vizuální efekty a pro Jesse Plemonsa tvářící se Damonovsky.
Sunny5
Sunny5
3 178 bodů
3
Dvě hodiny sledování hrozně hloupého a co je ještě horší nudného filmu. Jedna věc se tomuhle filmu, ale musí nechat, tolik patosu a klišé jsem v jednom filmu už vážně dlouho neviděla.
farb
farb
2 064 bodů
6.5
To je dilema, první dvě třetiny má člověk pocit, že kouká na variaci loňské popcornové nudy Battle Los Angeles. Sic je to řemeslně dobře zvládnutý (Berg zkrátka umí) a herci jsou v pohodě (Neeson nezklame, Kitsch je sympaťák a Brooklyn Decker je celkem kočka), ale ta ohraná písnička jménem scénář mě místy skoro ubila k smrti - prostě podprůměr sotva za 50%. A pak, když už to člověk nečeká, to příjde - Nalodění na U.S.S. Missouri podpořené peckou od AC/DC, což poslední třetinu filmu nakopne do neskutečných otáček a před divákem se rozjede to pravé stoprocentní finále, které rve koule. Takže nakonec za "Trasformery na vodě" slušných 65%. A příště bych, "Petře", prosil ten závěrečný Rock 'N Roll už od úvodu.
psico
psico
1 671 bodů
8
Celkem slušná pokoukaná ktera se Peterovi Bergovi vydařila. Líbilo se mi že "emzáci" nebyli zas tak odlišní od lidí jak to už v takovýhle filmech býva zvykem a jak už tady bylo zmíněco, co do akce a efektů by Berg klidně mohl konkurovat Bayovi :)
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů