Komentáře a recenze 39

4
Trošku přitažený za vlasy a taky poměrně předvídatelný film ale taky ten správný druh odychovky na návštěvu kina s přítelkyní jestliže máte plný zuby Stmívání. Slabší průměr.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
5.5
Film je opravdu pěkně natočený. Angelina i Johny podávají standardně vysoké výkony a to vše na pozadí nejkrásnějších měst Evropy. Po skoro až akčním začátku a setkání ve vlaku ale začíná zpomalovat. Tajemný nadhled ženy však kompenzuje zpomalení zvědavostí a napětím. Střídání těchto poloh udržuje diváka v pozoru (v mém případě vzhůru). Postupem času se ale stejně neubráním tlačítku přetáčení. Já prostě potřebuji buď rychlost nebo přemýšlení. Hudba je vyloženě bondovská a vůbec si nejsem jistý, jestli je to dobře nebo špatně. Spokojme se tedy s konstatováním, že je to hudba dospělá a docela se hodí. Film je také velmi realistický či reálný. Angelině uvěříte cokoli, co vypustí z pusy. Fakt se mi v tom líbila. Moc. Proto mě docela mrzel konec. Je sice očekávatelný, nicméně poněkud neuvěřitelný a překombinovaný.
harry456
harry456
2 437 bodů
6
Dobře zpracované.
Siddharta
Siddharta
1 768 bodů
6.5
Docela chytře v základu napsané, i když se to dá dlouho před koncem očekávat, jak je ta celá hra s divákem naplánovaná...zajimavé na příběhu je, že celou dobu asi ani Angelina Jolie neví, kolikátá bije, to je pikantní a malinko nekonvenční, anglicko ruská mafie je lehce přitažená za vlasy, nikdo se oní moc nezajímá, všichni vědí, komu původně peníze patří a všichni zajímají o účetního ...no scénář chtěl dotáhnout, tempo podobné jako Americano ... a to mě bavilo.
sisisi
sisisi
441 bodů
8
Hezká zápletka a ještě hezčí Benátky. Rozhodně doporučuji všem, co někdy navštívili Bentátky a chtějí si znovu projít a připomenout místa, ze svých vzpomínek. A navíc Angelina Jolie a Johnny Depp jsou rozhodně další důvod, proč se na tenhle film podívat!
kapi128
318 bodů
6
Není to bůh ví jak dobrý film,zařadil bych ho do průměrů,možná něco nad.Myslím si,že herecký výkon Johnyho Deppa,který představuje amerického turistu byl dobrý a můžu ho hodnotit kladně.Každopádně krásná herečka Angelina,měla určitě taky něco do sebe.Co se týče dějů,mi přišel jednoduchý a místem to byla celkem nuda.
bonduelka
bonduelka
252 bodů
9
Asi jeden z nejlepších filmů mého oblíbence Johny Deppa. Spolu s Angelinou Jolie sehráli úžasnou partii v krásném prostředí kanálů a gondol. Film nejen vtipný ale i s nečekaným vyvrcholením, alespoň já byla unešena a překvapena. Ostatní herci ve svých výkonech nezůstali ani krok pozadu. Trošku přehnané bylo jen prostředí tajné služby, ale budiž, dá se to odpustit ...