68%

Komentáře a recenze 36

Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
6
Jako fanda předchozího Riddicka jsem si moc přál, abych mohl dát větší hodnocení jak 3 hvězdy. Bohužel jsem k tomu neviděl žádné důvody. Čekal jsem, že tento film bude více výpravnější a taky celkově propracovanější. Přeci jen ucházení se o post prezidenta Nekromanderů a boj s amatérskými žoldáky "in the middle of nowhere" je trochu rozdíl. Těch rozdílů oproti předchozímu Riddickovi bych našel víc, ale nechci jen kritizovat. Jsem rád, že děj nebyl zas tak přímočarý, jak jsem se bál. Jsem rád i za mini story s pejskem, i když to bohužel skončilo smutně a bylo to trochu kýčovitě točené. Tvůrci si mohli více pohrát s florou a faunou, ale to už jsou jen takové pozitivní detaily, které tam většinou nebyly. To znamená 60%.
saboter
saboter
3 564 bodů
6
Film ujde čekalo se více i tak jde ale o super film a to hlavně po efektní stránce a taky i herecké, konec je nepochopitelný a taky se mohl zlepšit
  • efekty
  • herci
  • začátek
  • příběh
  • scénář
Ombak_Penari
2 764 bodů
8
Dobrý, ale fakt mě už vadilo, jak strašnej machr ten Riddick je. Ten je tak skvělej, že by zastřelil dikobraza bublifukem. A někdy je to jeho samolibé machrování a hláškování až otravné. Scenáristicky to taky není žádná extraprda, ale kecal bych, kdybych řekl, že jsem se u toho nebavil a film si neužil, tenhle žánr prostě žeru. Potěšila Starbuck ve vedlejší roli, tyhle drsný holky jí fakt jdou.
harry456
harry456
2 437 bodů
6
Jak na to koukám tak jsem asi viděl jiný film než všichni ostatní co zatím tady hodnotili. Přišel jsem si, že sleduji levné sci-fi bez špetky fantazie a akční film bez pořádné akce. Kdybych měl shrnout svůj dojem do pár slov tak se moje normální oči trápily u dvouhodinové přestylizované béčkové vesmírné omalovánky, kde si výtvarník zamiloval žlutohnědou barvu. Ubíjející byla pro mě zvlášť první půlhodina. Úvod, kde se prakticky nic neděje, by si zasloužil dramaticky prostříhat. Hereckému ansámblu samozřejmě vévodí Vin Diesel jako Richard B. Riddick, muž ponechaný svému osudu na nehostinné planetě neFurya. Pro svou ikonickou postavu si po právu utrhává většinu stopáže filmu. Z šedi nájemných lovců, kde jedna parta chce Riddickovu hlavu nacpat do krabice (samozřejmě oddělenou od těla) a druhá přiletěla, za účelem si sním popovídat u šálku kávy, vystupuje jen drsně okouzlující Katee 'Starbuck' Sackhoff jako zástupce velitele konverzační party zabijáků. Celkově mi přišel film zdlouhavý nato, jak málo v něm je povedené akce. Režisér David Twohy, který se podílel i na scénáři nedokázal vtisknout ději tu správnou dynamiku. Ač jsem mnoho nečekal, odcházel jsem z kina zklamaný.
farb
farb
2 064 bodů
6
Stylový (a pokorný) návrat ke kořenům. Dieselův megafrajer se vrátil na temnou planetu vymýtit zdejší krvežíznivou havěť a pokrájet pár osvalenej borců po něm jdoucích k tomu. Scénář přitom sice ztratil někde cestou, ale to je paradoxně pro tenhle upřímný, nekompromisní, drsný a velmi chutný šestákový koktejl plus (nehraje se tu na žádné velkolepé dějové veletoče, které k Riddickovi vůbec nepasují, jak víme z minulého dílu :-). Za mě nejlepší dobrodružství holohlavého antihrdiny. P.S. - Zvláštní plus ještě za Katee Sackhoff - jednak pro ni mám slabost a druhak jí tahle drsná poloha neuvěřitelně sluší / sedí.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
5.5
Pokračování skvělé Černočerné tmy, které mě ale velice zklamalo. Kromě prostředních asi 20 minut relativně nudný a nezáživný film. Púsobí levněji a béčkověji než oba předchozí filmy.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
7.5
Riddick rozvířil pouštní prach rozsetý po planetě, která je plna havěti toužící hladově si naplnit břich. Planeta jenž velmi ráda uvítá jakéhokoliv návštěvníka, aby si na něm bez nijaké etikety pochutnala. Rád jsem se kochal zvídavým pohledem na tuto obžérní devastaci a nechal mozek ve své lebeční klenbě odpočívat. Byl to příjemný odpočinek, který mi dodal plno sil na možné další pokračování planetární hostiny za účasti hlavního chodu Richarda. Už, aby zas začalo na planetě pršet.
michaela159
michaela159
1 045 bodů
6.5
V podstatě restart série. S jedničkou to má společné skoro všechno. Úzkou partu lidí, survival styl - tedy minimum rozmáchlého děje, žádná mytologie, nedozvíme se nic navíc. Scénář těží pouze z toho, jak různorodé postavy jsou a jak moc silná je motivace jednotlivých členů přežít. Nic moc jiného tu nenajdete. Vin Diesel je opravdu machr!!!
Korben
Korben
965 bodů
6
Staronový Riddick se snahou o návrat ke kořenům, ale přílišné heroizování postavy na úkor hlášek a celkově pomalý rozdejzd z toho dělají jen odvar Černočerné tmy. Nenudil jsem se a Riddick je pořád borec, ale chybí tomu větší dávka nadhledu.
Medúska
Medúska
947 bodů