91%

Komentáře a recenze 122

FAT_YODA
FAT_YODA
1 510 bodů
10
Tady neexistuje nic jako 1. 2. nebo 3. díl. Absolutní vrchol fantasy, neuvěřitelné obsazení, hudba, efekty, všechno. Ukázka toho, že film může být občas i lepší, než knižní předloha, dokonce tak skvělá předloha, jako ta od pana Tolkiena. Pán prstenů je prostě ta nejlepší trilogie jakou tento svět spatřil. A komu se to nelíbí, ať mi klobouk políbí!
Nevka
Nevka
1 503 bodů
9.5
Začínal jsem na čtyřech hvězdách, ale nyní musím přehodnotit na 5. To, co tímto filmem svět dostal je neuvěřitelné. Velkolepé scény se skvělou hudbou a klasickým příběhem fantasy jsou neodolatelné i v dnešní době. Pánu Prstenů však prospělo, že byl natočen mnohem dříve a skřeti (a jiní) byli vytvářeni za pomoci kostýmů. Je to tak mnohem naturalistější a temnější. Jednoduše pastva pro oči i duši...
SirAduard
SirAduard
1 425 bodů
10
Jak jinak a lépe jde začít filmová trilogie než takhle. Jde dobře vidět, že Jackson a jeho team pečlivě promýšleli, co je důležité v knize a co ne a představili nám skutečně unikátní adaptaci, kde i odborník na původní knihy Tolkiena zavře čelist. Samotný prolog je tak vše vypovídající a epicky natočený, že člověk nemůže odtrhnout hlavu od filmu a musí sledovat dál, jak svět Středozemě roste každým okamžikem. Efekty jsou zde v nejlepší kondici, co tehdy mohly být a v mnoha věcech překonávají současné filmy. Scenérie naprosto impozantní, rozmanitě vykreslují krajinu, jak nejvíce to jde a přidávají světu nepředstavitelnou hloubku. Hudbu od Howarda Shorea nemůžu vynachválit. Vždycky jeho skladby nádherně ladí s tím, co vidím, až se mi z toho uši rozplývají blahem, jak geniálně to zní. Na těchto všech kvalitách pak stojí celý epický příběh, který krásně plyne a postupně představuje všechny členy společenstva se dobře vykreslenými charaktery a čím dál se děj ubíhá, tím více jsou naši hrdinové fascinující a dokážu se do nich plně vcítit. Jednoduše nemám co vytknout tomuto zázraku a jako úvod do trilogie, je tohle to nejlepší, co jsme mohli dostat. (Pro lidi, co váhají, jestli stojí za to se podívat na režisérskou verzi, tak za mě ano, ale spíše jen pro ty, co už viděli kino verzi. Boromir dostává o dost větší hloubku a tím i konec dostává úplně jiný rozměr. Též přidává pár super scenérií a mnoho scén z elfího království Lórien, které ocení především fandové původní knihy.) [100%]
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
9
Když jsem tento film viděla poprvé, vůbec jsem neznala knižní předlohu, ale přesto nebo právě proto jsem se zamilovala. Do Froda, Sama, Arwen, Aragorna, Legolase, Gandalfa, do hobitů, elfů, dokonce i do Gluma. Uchvátilo mne nejen nádherné vizuální zpracování, ale zejména příběh, který nevtíravým způsobem vtáhl do nevšedního světa, kde se odehrává boj dobra se zlem. Pro někoho jen krásná pohádka, pro mně však srdeční záležitost.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
9
Velice dobré zpracování knih J.R.R. Tolkiena, které podle mě zachovalo ducha Středozemě. Všechny tři díly na dobré technické i režisérské úrovni. Společenstvo prstenu, Dvě věže i Návrat krále jsou povinou součástí sbírky každého milovníka fantasy v knižní i filmové podobě.
Izmo1_2_3_
Izmo1_2_3_
1 157 bodů
8
VELICE DOBRÉ FANTASY https://www.youtube.com/watch?v=Er6EUDsGob0
katarinaa
katarinaa
1 052 bodů
10
pán prstenů je pro mě "breaking point" propojení filmařského umu a lásky k řemeslu. důstojnost a pečlivost, s jakou se režisér zhostil knižní předlohy je dnes už pouze mimořádností a výjimečnou záležitostí. miluju příběh, postavy, dialogy, výpravu, hudbu, prostě úplně všechno.
  • jedna velká pohádka
  • je to první díl, takže se člověk má na co těšit dál
michaela159
michaela159
1 045 bodů
9.5
Velkolepý film se spoustou vizuálních efektů, který vás bude bavit ať to stojí co to stojí. Perfektní knížky perfektní děj. Hold film,,ala best."
Rapaport
Rapaport
1 016 bodů
10
První díl nádherné fantasy ságy, které je nepochybně tím nejlepším v tomhle žánru. Naprosto do detailu vypracovaná podívaná. Tvůrci si s filmem tak vyhráli, že je to vidět na každé minutě. První díl je poetictější a ze začátku má až romantický nádech. Ovšem postupně se připravuje na strmější jízdu. Tady se Jackson opravdu předvedl. A hudba je prvotřídní.
MnamBuchta
964 bodů
10