73%

Komentáře a recenze 31

evismaior
evismaior
4 254 bodů
8.5
Dva herci, jejichž pověst a sláva už dávno přesáhla rodnou Austrálii, se sešli ve výpravné podívané, v níž nejprve energická šlechtická panička s dobrým srdcem Nicole Kidman přežene za pomoci honáka Hugha Jackmana stádo dobytka přes půlku téhle poutavé země do přístavu na prodej armádě a pak bojuje dál o štěstí svoje i malého míšence, kterého po smrti jeho domorodé matky přijala za vlastního. Jenže honák je příliš nestálý, aby jim dělal manžela a otce, a jedinou stálou jistotou je, že druhá světová válka se blíží a že míšenci nemají v tehdejší Austrálii žádné postavení. Jeden z filmů, kde by mě nesmírně mrzel jiný než pozitivní konec, neboť všichni zúčastnění hlavní hrdinové si své štěstí museli tvrdě vybojovat.
Kamil Fila
Kamil Fila
4 112 bodů
8
První půlka, než přiženou stádo dobytka do Darwinie, je skvělá, vtipná, vášnivá, epická. Pak už je to jen epické. Celou dobu se tam mluví o síle vypravění, ale mám pocit, že v poslední půlhodině jde uz jen o dovyprávění. Jinak - výborná pocta klasickým hollywoodským melodramatům, do nichž je umně zakomponovaná linka s Čarodějem ze země Oz a nenásilná historická reflexe rasismu vůči Austrálcům.
bidlobox
3 802 bodů
6.5
Zatím jsem viděl jen v TV s českým dabingem a pitomými reklamami a byl jsem notně zklamaný tou natahovanou nudou, oživovanou sem tam nějakými písničkami. Ten rádoby vtipný muzikálový styl mi vůbec nechytl, narozdíl od Moulin Rouge, kam to pasovalo. Ale dám filmu ještě jednu šanci, až se ke mně někdy dostane v původním znění na DVD či BD.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
8
Výborný velkofilm, který si divák užije v kině a nelituje vysokého vstupného. Těch 165 minut uteklo poměrně rychle a příjemně.
stantheman
stantheman
2 399 bodů
7
Namydlená romantika..nic míň...nic víc...není o čem psát....
MajklCZsk
MajklCZsk
2 369 bodů
6
Ano, Austrálie byl pěkný film, ovšem zde máme opět nějaké to ale. V první řadě je to zbytečná natahovanost. To udělají věc jednu a ještě to ZBYTEČNĚ rozpitvají věcí druhou, následujíce věcí třetí. A k tomu Jackmanovo triko, který má na sobě, když si sundá ten svůj rádoby super kovbojskej vohoz, působí rovněž jako pěst na oko. Inu je to pěkné, příběh, a tak dále. Ale scénáristi by si mohli téže uvědomit, CO vlastně chtějí mít za příběh a KDY to utnou. Není to špatné a není to ani zas až tak dobré. Zkrátka průměrná věc, která ale v televizi neurazí, ale ani zas tak nenadchne.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů