74%

Komentáře a recenze 31

kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
8
Obavy, se kterými jsem k pokračování Mizerů přistupoval, se rozptýlily hned v úvodní přestřelce (která ukázala, že bullet-time se dá ztvárnit s elegantní grácií) a pak už to šlo ráz naráz - tuny hlášek, explozí, kameramanských exhibicí a to v tak rychlém sledu, že člověk nemá čas přemýšlet o ničem kolem. A Michael Bay na to spoléhal možná až moc, protože opět pozapomněl Mizery podložit vyváženějším scénářem. Bráno zpětně, pamatuju si pouze to, že se děj točil kolem drog, ale odpovědi na otázky kdo, jak a proč zastíní vzpomínky na libovolnou akční scénu. Je to ale tak zásadní chyba a bude to uprostřed krásně natočených přestřelek a explozí vůbec vadit někomu jinému než filmovým kritikům? Jen stěží, protože Mizerové jsou přesně tou akční napěchovanou peckou, na kterou širé "adrenaline positive" diváctvo už drahně dlouho čeká, ruku v ruce s Terminátorem prezentující zatraceně líbivé retro ze staré školy. A to se cení. Bay přitvrdil na všech frontách a stvořil dítko vtipné, rychlé, vcelku drsné a hlavně velice hlučné. Zkrátka, je zpátky v plné polní připraven ukázat, že se s ním má v čele akční elity ještě dlouho počítat...
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
8
Hlášky: Marcus: "Miku ten chlap mi míří na hlavu!" Mike: "Vsadim se že přestane až mu do oka mlaskne kulka." / Mike: "Buď dáš tu pistoli dolů a já ti z milosti možná flusnu jednu do ramene nebo si dál hraj na Bonda a já ti jí zavrtám pěkně do hrudníku." / Marcus: "Miku je tady jeden fotr co šuká se starou člověče,on jí snad propíchne skrz." Mike: "A jak mi má ta informace pomoct v mý práci?" Marcus: "Šoustaj jako my." / Mike: "Modrá síla vy rasisti. Maiamská policie." Marcus: "To čumíte dva negři!" / Mike: "Už jsi to někdy dělal s chlapem?" Reggi: "Ne." Mike: "A chtěl bys?" / (Honička na dálnici.) Marcus: "Viděls to?" Mike: "Shazujou auta? Myslíš, že sem si nevšim?" / Marcus: "Tohle je ten plán B?" Mike: "Ne, teď už je to plán C!!!" / (Před americkou základnou na Kubě.) Marcus: "My sme Američani.Platíme daně.Je střílejte!" / "Dopředu spolu jdem i spolu umřem,jsme ostrý hoši,tak i žijem." / "Lumpe, lumpe co si jen počneš až do cely svý v slzách zapadneš. Budeš se třást až ti chleba s paštikou budou krást." Mike: "Nauč se konečně slova." Marcus: "Většinou zpívám refrén." - Akční klasika. - 80%.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 409 bodů
6
Shlédnuto znovu. Viděno opakovaně na DVD, nyní na streamu. Snižuju hodnocení, je to sice pořád nabité efekty, ale vkus už mám jinde.
Toren
Toren
5 165 bodů
10
Esence akčního žánru!
Floridsky
4 376 bodů
8
Akčnější a zábavnější než nudný a ukecaný první díl. Tohle byla fakt pecka! Doufám, že takový bude i třetí díl, který se co nevidět blíží.
Kamil Fila
Kamil Fila
4 112 bodů
4
Bay nezná míru. To, že je film brutální mi nevadí (naopak), vadí mi, že není ani za mák vtipný. A tak odporná a přitom líbivě zamaskovaná konzumní kapitalistická ideologie se jen tak nevidí. Finále na Kubě jenom dokládá naprostou ztrátu soudnosti a elementárního citu pro společenské souvislosti. Jako že nedělají politiku, a přitom ji dělají. Bayovi by měl někdo prostřelit prdel, případně ho rozšmelcovat autem.
alexik789
2 512 bodů
8
Je legrační, jak film, který nemá jiné ambice než být "třeskutě" zábavný, někteří hodnotí z různých uměleckých či dokonce společensko-politických pozic. Jediný smysl tohoto filmu je natočit destrukci čehokoliv co nejokázaleji. A to se Bayovi podařilo na 110%. Herci jsou úžasní a je s nimi pořádná zábava.
Edward
Edward
2 481 bodů
7
7/10
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 261 bodů
6
Jak sem já tenhle film žral,doslova sem ho hltal,pamatoval si každou hlášku,a byl sem v naprosté euforii,když sem ten film mohl vidět znova a znova.naposledy sem film viděl v roce 2009.a asi sem měl u toho i zůstat.Vyrostl já jak věkově, výškově i tak říkajíc filmově.film sem viděl nedávno zhruba po 15 letech, určitě to znáte když si pamatujete fi,který vám přišel jako vrchol filmové tvorby,jak stě se u toho řezali smíchy a užívali jste si to.ano na to sem si vzpomněl,než sem si film pustil.ano akce byla pořád dobrá,i záporni herci,ale ústřední duo se pro mě změnilo z hlaskujicich borců,na dva trapně se snažící herce diváky rozesmát.jasne dřív to fungovalo,a pořádně dnes už to tak jednoduché není.i přesto je to pořád pěkná akční jizda
psico
psico
1 671 bodů