Život Davida Galea

74%

Komentáře a recenze 6

6
"Šokující" konec akorát zplodil pár dalších otázek, po jejichž odpovědích jsem raději nepátral, protože už tak u mě logika scénáře dost pokulhávala. Jinak opět zbytečně delší stopáž, během které se vlastně nic pořádně nedovíme a která i přes tu porci minut ani nedokázala navodit nějaký pocit "zvláštního vztahu" mezi Spaceym a Linney (který byl pro film celkem zásadní)..5/10
7.5
Film, který v době premiéry u diváků zcela propadl přitom jeho kvalita je velmi vysoká. Režisér Parker natočil naléhavé drama, které má silnou myšlenku, velmi napínavý průběh a hodně znepokojivý závěr, po kterém budete jen zírat s otevřenou pusou. Herecky je to extraliga, Spacey, Winslet, solidní film.
8
Psychologicky věrohodná, "parkerovski" klasicky vytříbená studie události, která se za život stane osmi z deseti správně orientovaných učitelů. A navíc naprosto geniálně zahraná! Spacey opět válí a jediným pohledem skrze mříže přejede snaživé herectví Kate Winslet jako Titanic promrzlého plavce, avšak co zde předvádí poctivý dříč vedlejších rolí Laura Linney, to chvílemi opravdu bere dech. Složitost a lehká chaotičnost scénáře sice v některých pasážích narušuje tíživou a deprimující atmosféru, ale velmi silný, nečekaný závěr převáží plusové body zpět na stranu filmu. No a koneckonců řekněte - věčná studentka Rhona Mitra dráždivě špulící prdelku před umyvadlem - kdo by si sakra nedal říci i napodruhé? Jenom David Gale a idiot..
Standa.
Standa.
6 180 bodů
8
Prvotřídní krimi thriller, kde si nebudete jisti naprosto ničím. Skvělé obsazení hlavních herců. Kevin Spacey je opět úžasně tajemný, přesně tak, jak to umí jenom on. Kate Winslet jako mladá dychtivá redaktorka je taky hodně dobrá.
slord
slord
3 832 bodů
8
Dosť fajn thriller, ktorý klame telom. Atmosféra sa buduje veľmi dobre, herecké výkony sú veľmi slušné, či už Kevin Spacey alebo Kate Winslet a zvrat na konci ma príjemne prekvapil a musím uznať, že film som si celkom užil. 8/10
Ethan Hunt
Ethan Hunt
620 bodů
7
Kevin Spacey opět největší dříč, který to má prostě v sobě. Filmařsky tento snímek moc nic nenabízí. Klasické drama s nezajimavým nádech tím myslím režii, ale na druhou stranu krásný napínavý příběh, který má propracované postavy s nelehkými motivy, což je plus, jelikož nejsou klišovité a to platí i pro zápletku. Jedoduše velká poklona ke scénáři. Kate Winslet malinké překvapení, ale spíš měla nejvíce prostoru něco zahrát (prostor k imrovizaci). Vůbec bych se nezlobil za podobné filmy akorát by to chtělo nějakou autorskou duši. Produkce Nicolas Cage jako bonus.