Komentáře a recenze 23

6
Hned po dotočení tohohle filmu se Emmerich zbláznil..4 roky byl zavřenej v blázinci a pak vymyslel 10 000!!!! 2004 Den poté 2008 10 000 př. n. l.
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
6
Emmerich je pořád jako malé dítě, co si postaví model města z plastu a pak vezme kladívko a rozmlátí ho na prach. Jednou na něj navíc vypustil Godzillu, dneska ho zavřel do mrazáku. Co nás čeká příště? Ale nemůžu si opět pomoct - všechno to krásně bouchá a digitálně zamrzá, ale logika a jakýkoliv náznak hlubších emocí jde úplně stranou. Pár momentů mě donutilo rozesmát se na celý sál a to ani nedomýšlím, co s filmem v našich končinách provede český dabing.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Čtu, že u filmu stojí Sci-fi, takže můžu brát tento film s nadsázkou, protože jde o sci-fi. Rozhodně jeden z nejlepších katastrofických filmů co jsem viděl v režii toho nejlepšího. Ano myslím, že Emmerich je na katastrofické filmy, které musejí bejt megalománsky natočené ten nejlepší, protože je v tom prostě dobrej. První polovina filmu je naprosto skvělá, zatopení NY je dechberoucí, záběry z družice na zesněženou severní polokouli také, ikdyž je film, když se veme vážně naprostá blbost( ikdyž v zajímavostech sem se dočetl, že ani moc ne akorát by to nešlo tak rychle :D-), ale jak už jsem říkal, je to sci-fi, takže brát to vážně nemůžu. Navíc je to Emmerich a to je kapacita na dechberoucí filmové momenty v kterých ničí největší města, státy světa a to tak, že zírám s otevřenou hubou, zkrátka zapamatovatelné scény, které sou opakování vhodné. Druhá půlka už tak skvělá není a zde narážíme na typické Emmerichovy momenty, v kterých neví jak dál tak z toho začne dělat naprostou ptákovinu, která sráží první půlku. Je dobré, že vždycky Emmerich má štěstí na dobré herce, tak i zde v čele se skvělým Dennisem Quaidem, kterej je zase ve formě a s mlaďoučkým Jakem Gyllenhaaleem, kterej rozhodně patří ke špiičce herců v jeho věku. Sečteno a podtrženo skvělá podívaná, u které nemá cenu moc přemýšlet, jinak to pošlete do kytek hned a ani to nedokoukáte, a nebo tomu dáte odpad, což je chyba.
kedl
kedl
6 380 bodů
8
Emmerich se opět vyřádil a povedlo se mu to. Klasická apokalypsa s předvídatelným koncem.
Floridsky
4 376 bodů
8
Jo, je to blbost, ale funguje to. Slušní herci hrají postavy, které mají příběh. Díky tomu se dostane i na emoce. Výprava taky výborná a o napětí není nouze. Trikově a zvukově je to dost dobré. Destrukce má grády. Konec nádherný. Solidních 8/10.
saboter
saboter
3 564 bodů
8
Celkem velmy působyvý katastrofák který pracuje skvěle s efekty i s dramatem hlavních hrdinů.
Edward
Edward
2 481 bodů
6
6/10
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 261 bodů
8
Za mě povedené a, to velmi jak vizual tak i zápletka je celkem slušná.. Jeden z prvních pořádaných katastrofických filmu... Doteď vidím jak zamrza americká vlajka v 'Oku'
karlik4801
1 942 bodů
4.5
Den poté působí spíše jako zajímavý snímek, který nám ukazuje jakou katastrofu může způsobit ta věc o které se tak často mluví a to globální oteplování. Jako myšlenka dobrý, ale to zpracování teda nic moc. Protože převažuje přihřáté a zbytečné drama, než pořádná podívaná na tu katastrofu. Ale aby se neřeklo, tak se jako zápletka ukázali vlci, what the fuck? To jsem viděl jako největší zbytečnost.