Její případ

74%

Komentáře a recenze 5

29 978 bodů
8.5
Moc pěkný snímek. Scénář napsal život sám, jenže v rukou Niki Caro se podařilo sílu a dramatické i sprosté pojetí přenést na plátno a hlavně divákovi. Vše podpořeno skvělými herci, vyzdvihnul bych určitě Charlize Theron, Woody Harrelsona a Frances McDormand. Tohle je opravdu velmi dobrá práce.
8
Deset let se mi tenhle film vyhýbal, a i když jsem vždycky čekal, že bude dobrý, dostalo mě to. Fakt silný příběh o partě holek, které musí každý den v práci snášet místy brutální šikanu. Skvělá Charlize.
8 627 bodů
6
Konvenčně zpracované lidské drama, které si dovede diváka povodit. Škoda, že postava Josey nebyla pojata více nesympaticky. Mohla být víc nestabilní, upjatá, hysterická... Ostatně je to oběť znásilnění i domácího násilí. Dávalo by to smysl. Dávalo by také smysl, proč s ní má syn ten komplikovaný vztah (důvod: "všichni o ní říkaj, že je kurva" není dost dobrý). Syn i divák by však postupně přicházeli na to, proč je Josey lehce nesnesitelná, začali s ní sympatizovat a nakonec jí přáli i spravedlnost a vykoupení. Ona však věci zvládá až podezřele dobře. Působí příliš vyrovnaně a schopně, což filmu ubírá na zajímavosti. V tomto projektu by si postava zasloužila být trochu nejednoznačná. Funguje to však dobře i bez toho. Jen by se mi líbilo, kdyby se mnou film "hrál hru".
karlik4801
1 942 bodů
7.5
Celý film si vede dobře. Scény z pracoviště mě ze začátku zaujali nejvíce, pak se začal život hlavní postavy více rozvíjet a zaujali mě všechny části. Postupné zhroucení samotné matky dvou dětí, způsobuje vynikající herec Jeremy Renner. Svojí roli zahrál tak přesvědčivě až mi připadal jako nějakej kretén, on prostě zahraje všechno. Konec v soudní síni byl pro mě zajímavým překvapením.
pisatel
113 bodů
5