78%

Komentáře a recenze 19

evismaior
evismaior
4 254 bodů
7.5
Takovej doják s roztomilými mladými Ryanem Goslingem a Rachel McAdams a jedním krásně opraveným domem, které ale rozhodně přebíjí dějová linka se staříkem, který dokola předčítá svojí drahé senilní polovičce příběh jejich veliké lásky a ona vždy na konci na pět minut prozře a pak zas všechno zapomene. Prostě červená knihovna jak vyšitá, u které člověk snadno uroní nějakou tu poctivou kroupu.
marie-kolarova
marie-kolarova
2 829 bodů
8
Něžná romantika, která neurazí, ani nijak zvlášť nenudí. O něco hezčí by byla v jedné dějové linii a malinko kratší. Žádné drama, jen přímočará citovka o lásce, která nemá za úkol řešit nic jiného, než že ti dva k sobě osudově patří. I to se někdy stává. Že jsme si to sami neužili, neznamená, že takoví lidé neexistují. Potěšení z filmu, který nekomplikuje svět.
Peter12
Peter12
810 bodů
9
Spoiler!!Hneď od začiatku som vedel,že ten starý muž čo číta príbeh lásky zo zápisníku pacientke tak to hovorí o nich dvoch.Krásne sa to vracalo z minulosti do súčastnosti a pekne sa to prelínalo,nemám tomuto filmu čo vytknúť.Tento film sa opiera o vynikajúcich hercov na čele s R. McAdams ktorá bola skvelá. Niekde som čítal komentár,že nechápe chalanov ktorím sa tento film páčil.Tak vysvetlím prečo-Pozerám dosť surové horory,ale človek niekedy potrebuje vypnúť a pozrieť si niečo pekne,pohodovo ladené a to je práve tento film. Od predlohy N. Sparksa som ešte zlí film nevidel,a dúfam že ani neuvidím.
Květka
Květka
711 bodů
7
Příběh o tom, že dvě spřízněné duše si k sobě přese všechno najdou cestu... Tolik jsem o tomhle filmu slyšela, že jsem se na něj musela podívat také. Je to takový klasický romantický film. Zápletka asi ničím nenadchne; film je ale dojemný a Rachel McAdams s Ryanem Goslingem tomu dodávají své kouzlo.
petas.sl
234 bodů
9.5
Opravdu krásný film, který jsem už párkrát viděla, neomrzí.
Mikulda11
Mikulda11
183 bodů
10
pro mě nejromantičtější film,jaký jsem kdy viděla..
BeBe126
BeBe126
42 bodů
10
Úžasný romantický film, na konci mi ukápla i slza. Dávam 100 %
Jana Marečková
22 bodů
9.5
V kategorii romantických filmů za mě nejvíc. Ústřední mladá dvojice vyzařuje přirozenou chemii, člověk se s nimi hned sžije. Výkony herců "ve stáří" skvěle doplňují, při rozuzlení jsem měla husí kůži po celém těle, závěr dokonale uzavírá příběh. Neomrzí se ani po více shlédnutí.
lulina
lulina
2 bodů