71%

Komentáře a recenze 22

VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
8
Film o dvou zabijácích, kteří nevědí, že jejich partner je od odlišné firmy, ale má vlastně stejnou práci. Film o lhaní, a následnému spokojení v manželství v době, kdy spolu pozabíjejí většinu svých bývalých spolupracovníků. Fajn film se skvělou myšlenkou...
saboter
saboter
3 564 bodů
7.5
Zkrátka klasika akčňáku a románku Breda Pita s Angelinou Jolie no a nebudete se rozhodně nudit ale cekem je samozřejmě realističnost stranou ale i tak jsou akční pasáže super a hlášky vás budou drtit až do konce stejně jako černej humor no a o hereckých výkonech nemluvně ty jsou zkrátka boží a samozřejmě je film nadprůměrně dobrý tak si ho můžete užít.
pantak
pantak
3 367 bodů
8
Už tady bylo vidět,že to mezi nimi jiskří.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
7.5
Rozhodně velmi podobné na "Pravdivé lži" s Arnoldem Schwarzeneggerem.Mr. & Mrs. Smith je rozhodně svižná vtipná podívaná na sexy hlavní hrdiny Brada Pitta a Angelinu Jolie, u níž sem se nenudil a velice bavil než se vyhýbal průstřema kulek.Zábavná je zejména ta část filmu,ve které si jdou oba po krku a v zájmu likvidace toho druhého,si naprosto zničí přepychový dům,přijde mi velmi vtipné když Mr.Smith kope na zemi křehunkou Mr.Smithovou jako ve wrestlingu,kde lítá nejen nábytek.Přes různé peripetie, kdy chvíli jdou jeden proti druhému a pak zase oba proti všem, se Smithovi za dvě hodiny prostřílejí z páru procházejícího apatickou krizí jeden vůči druhému zpět k vášnivému vztahu.V hlavní roli dva hollywoodské magnety, ve vedlejší pak honičky, přestřelky a výbuchy aut. Bourne při pohledu rozhodně nezbledne!
Edward
Edward
2 481 bodů
5
5/10
karlik4801
1 942 bodů
7
Klasický - neklasický děj pro pobavení diváků. Manželé Smithovi se chtějí povraždit a pak spojí své síly, protože se přece jen doopravdy milují, zachraňují to akční scény, které divák v čele s Angelinou určitě rád uvidí.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
8
Jo nebylo to špatné a zajímavá dvojice.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
6
Film samozřejmě nemá nějak zásadně hluboký děj nebo skvělé zvraty, presto je Pan a paní Smithovy rozhodně snímek povedený. Je to především skvělá oddechovka s poměrně dobře odvedenými akčními scénami a kapkou humoru. Nejsilnější stránkou filmu jsou každopádně interakce mezi samotnou ústřední dvojicí, které jsou především v první půlce filmu vybroušené k až takřka dokonalosti. Namátkou bych rád zmínil perfektní poslední společnou večeři obou protagonistů nebo jejich pěstní souboj v domě s následným výbuchem vášně.
Kick077
Kick077
596 bodů
8
Povedený akční film s nápadem a několik povedených hlášek dělá z těch necelých dvou hodin rychle ubéhnutý ćas. Nevyhnulo se to samozřejmě nějakým určitým rambo scénám, ale nadruhou stranu to k tomuhle filmu asi patří. Nepatří mezi filmy, které by stačilo vidět jednou za život a určitě se k němu párkrát jestě vrátím.
memphistto
499 bodů
8.5
Zábavné, napínavé a poutavé :) slušný scénář s výnikajícím obsazením, kdy je přímá dějová linka s vtipnými momenty a občasnou hláškou. Scéna, kdy přijede buginou s hudbou nahlas, vymočí se a vezme si raketomet :D Tohel musel napsat vážně blázen, ale funguje to.