74%

Komentáře a recenze 40

Pas
Pas
6 225 bodů
2
Slepá ulička Cesta která nikam nevede. Postapokalyptický žánr dává tvůrcům řadu možností jak dívaka zaujmut. Tady snad byla snaha jediná, unudit ho k smrti. Snímek bez štávy a gradace který prostě jen plyne...
Standa.
Standa.
6 180 bodů
6
Tenhle film má asi to nejlepší post apokalyptické prostředí, které jsem kdy viděl, ale na téměř dvouhodinovou Cestu nikam se tam vlastně moc zásadních věcí nestane, takže jsem se po chvíli trochu nudil. I mistr John Hillcoat se někdy utne.
mojmir.sedlacek
6 049 bodů
8
Těžké hodnocení, film totiž můžeme vnímat ve dvou rovinách - ta první, sledující epizodní dobrodružství otce a syna, prostřednictvím kterých poznáváme reálie postapokalyptického světa, má po chvíli nesnesitelně pomalé tempo a na to, co se na obrazovce skutečně děje, je vyprávěná strašlivě pomalu. Ve druhé rovině ovšem sledujeme symbolické hledání odpovědí na dosti palčivé otázky (Kdo a proč, jestli vůbec někdo, je sleduje? Jaké jsou motivy otce a jaké syna? Kdo je v tomhle světě skutečně ten dobrý a zlý a jak se to pozná?) a v tomhle ohledu to celé funguje výborně a konec tomu dává velmi silnou pointu, která možná na první pohled není tak patrná. Škoda že se k zajímavým a, jakkoli klišoidně to zní, lidsky silným odpovědím dobereme až skrze zdlouhavé, snad až unylé vyprávění. Za to hvězda dolů. Ale těch pár herců a záběry na bezútěšnou krajinu jsou skvělé po celou stopáž. Kvalitní a nenápadný přírůstek do postapokalyptického šuplíčku.
8
Hm deprese má svůj vlastní film.
farb
farb
2 064 bodů
7.5
Těžká postapokalyptická depka.
TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů
10
Rozhodně nejdepresivnější film co jsem kdy viděl. Naprosto ojedinělá atmosféra apokalypsy. Komorní, přesto ale dechberucí zážitek. Rozhodně koukněte. (Sice nebudete mít nejlepší náladu, ale za ten zážitek to stojí)
myllyn
myllyn
885 bodů
7.5
Vážně dobrý a vážně depresivní post-apokalyptický příběh, kde jsem nemohl najít pozitivní myšlenku.
spacino
spacino
452 bodů
1.5
Celkově jsem čekal od toho filmu víc, hlavní postavy jdou, snaží se přežít, nikoho si k sobě nepřipustí a konec mě taky nějak neoslovil.
hejkalka
216 bodů
7.5
Film se silným poselstvím, který zpracovává dnes moderní téma apokalypsy a odhodlání lidstva přežít velice citlivě a intimně. Nespoléhá na velké akční scény podpořené vizuálními efekty, ale vystačí si s "obyčejným" vztahem otce a syna a jejich snahou uchovat si i v mimořádně obtížných podmínkách lidskost. Film sice nepřináší více než literární předloha, ale je jejím velice zdařilým zpracováním a dokáže vytvořit velice silnou atmosféru.