66%

Komentáře a recenze 53

leafroller
leafroller
3 023 bodů
9
Po poněkud parodickém třetím dílu hledají tvůrci směr, kam se bude série dále ubírat. Jak už dnes víme, tak čisté zaměření na válečnou budoucnost sice neprošlo a další díl se opět vrací ke kořenům, tím si ale tuhle slepou odbočku nemusíme kazit. Jedná se o tradiční termiakčňárnu zpestřenou myšlenkou trochu jiného terminátora. Film se mi líbil i na potřetí a považuji ho za tradiční oddychovku, která neurazí. A kdo má potřebu za každou cenu srovnávat, ať si položí otázku: je to dobrý film nebo není? Moje odpověď zní ano.
Ombak_Penari
2 764 bodů
7.5
Díky vlažným reakcím mého okolí na tento film jsem nečekal mnoho, ale o to více jsem byl překvapen. Film mě potěšil dobrou postapokaliptickou atmosférou, při kterých jsem vzpomněl na Šílného Maxe II. Příděl efektů a sci-fi strojů byl také více než dostačující. Celkově jsem se při filmu ani minutu nenudil. Faktem ale je, že děj někdy pokulhával v logice. Jenže to pokulhává celá série - otcem Johna Connora je muž, kterého on sám poslal z budoucnosti zpět. John Connor by podle této logiky nejprve poslal svého otce z budoucnosti do minulosti a následkem toho by se teprve narodil. Nesmysl, ale v žánru sci-fi se podobné věci snadno odpustí. Pokud jde o herecké výkony, tak také spokojenost. A pokud jde o Christiana Balea, také jsem měl pocit, že ho tu Sam Worthington přehrával. Shrnuto - film je dobře natočená sci-fi, neoplývající zrovna velkou originalitou ani velkým filmařským uměním, ale rozhodně to je pro fanoušky sci-fi dobrý zážitek a pěkná podívaná.
2 487 bodů
2
2/10
Rabadi
Rabadi
2 259 bodů
6.5
Film je skvěle obsazen, a to hlavně Christianem Balem a Samem Worthingtonem. Příběh zasazen do budoucnosti, díky předchozím dílům se rychle zorientujeme, kdo je kdo. Efekty uvěřitelné, prostředí dobré. Arnoldova role minimální, proto můj nejméně oblíbený díl.
farb
farb
2 064 bodů
7
Tak, s odstupem času... Musím hodnocení zvednout. Stále mi několik věcí vadí, hlavně dostatečně nedokreslený Connor ( i když Bale se snaží) a rozpačitý konec ( do dneška mě sere, že původní údernější pointa unikla na net, načež museli narychlo splácat tu stupiditu s hertznama). Naštěstí tyhle dva nedostatky beze zbytku vynahrazuje dobrý příběh (a né, že ne!), chutná postapo atmosféra ( sic bych si jí možná přál maličko tíživější, ale vzhledem k tomu, že se jedná v podstatě o začátek války, tak je to v pořádku), skvělá a všudypřítomná akce a postava Marcuse - bez diskuze na Salvation to nejzajímavější, ať už zakomponováním do děje ( a plánu Skynetu ), barvitostí charakteru ( na blockbuster) a hereckým projevem ( asi nej Worthington). No, přidám-li ještě zbylé figurky ( třeba Kyle) a nesčetná pomrknutí napříč sérií ( od ikonických hlášek až po ikonické záběry), vychází mi důstojné pokračování slavné frančízi. 70%. A doufám, že se někdy v budoucnu dočkáme hutnějšího režisérského sestřihu.
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
8
Tento díl jede ve stylu který nastolila T3 .Takže je to opět akční nářez.Christian Bale je skvělý herec a i v době kdy byl spojován hlavně s Batmanem,si uměl poradit i se scela odlišnou rolí.Co mně ale dostalo byl příběh.Je to vlastně prequel i sequel zároveň.Takže za mně i přesto že už se T2 nenatočí( nedej bůh aby se o to někdo pokusil) spokojenost.
Cortyx
1 571 bodů
10
zdarile navazani na predchozi dily,hlavne teda soucinost s jednickou. Byl jsem az unesen atmosferou filmu ktera je jak z Mad Maxe vystrizena ale urcite ma svoji originalitu.
krakenvalo
krakenvalo
1 455 bodů
7
Neviem čo chceli dokazat týmto snimkom ale skazili len povest terminatora no uvidime možno že v roku 2015 to obratia asi to bolo tým že tam nehral Arnold
Shluken
Shluken
1 453 bodů
8.5
Co se týče akčního žánru a efektů, film nemá chybu. Ale co se týká režie a scénáře, tak chvílemi katastrofa. Celý film se točí o tom jak zničit hlavní štáb Skynetu, na konci ho sice zničí což o to, ale v továrně na terminátory, aby byl jen jeden terminátor? Logicky nesmysl. Docela ujeté. Totální scenáristická zmatenost se dostavila například ke konci filmu kdy „potřebujeme zabít určitou postavu a když ji konečně máme, proč ji nedržet v zajetí, aby ji mohl někdo osvobodit?“. Největší nesmysl ve filmu co jsem slyšel byla věta „Chtějí vás do týdne zabít, proto bude přesně za čtyři dny útok“. Efekty opravdu super, ale scénářově místy katastrofa.
jvempire
jvempire
1 208 bodů