36. komnata Shaolinu

76%

Komentáře a recenze 6

30 279 bodů
7
36. komnata Shaolinu se mi jako malému moc nelíbila, ani vlastně nevím proč. Rozhodl jsem se filmu dát druhou šanci a.. je to to slušný kung-fu film. Bohužel však souboje jsou strašně umělé až to bije do očí a zvuky zbraní a úderů silně přezvučené. Líbí se mi a to hodně část filmu v Shaolinském klášteře, kde si hlavní hrdina osvojuje schopnosti bojovníka.
7.5
Film mého dětství, který jsme sjíždělí na VHS s kámošem a snili o exotických dálkách. Výborně natočený film, který bez pardonu cituje Tarantino v Kill Billovi i mnozí další. 36. komnata šaolinu se stal v pozdějším žánru kung-fu filmů mustrem pro filmové vyprávění. Klasika!
Milandob
Milandob
8 900 bodů
10
len málo filmov na vás dokáže zapôsobiť tak, že si ich hneď po skončení chcete pozrieť ešte raz. v mladosti to v mojom prípade spôsobil film (dnes to tak už nie je, ale i tak si ho stále rád pozriem), ktorý je podľa mňa najlepší zo série so slovom shaolin v názve a to 36 komnat shaolinu. dej nie je príliš komplikovaný, ale čo ma vždy uchvacovalo a čo na tomto filme milujem sú rôzne skúšky, ktorými hrdina yu-te bude musieť prejsť, aby sa mohol stať plnohodnotným sholinským bojovníkom. je to staré, je to jednoduché, ale je to film na ktorý sa len tak nezabúda (a tiež inšpirácia pre rôzne chmaty, ktoré sa dajú otestovať na mladších súrodencoch:-))
miza
miza
2 336 bodů
8.5
Jedno z nejlepších zpracování bojových úmění.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
8.5
Klasika mezi kung-fu filmy.
Ciiiri
Ciiiri
949 bodů
4.5
Film ukazuje myšlení a způsob výcviku v bojovém umění Kung-Fu. Sama bych si tento film asi nikdy nepustila. Byla jsem zklamaná, hlavně ze zvukových efektů při bojích (takže skoro pořád), což je, ale dáno rokem výroby. Příběh je ovšem i zajímavý.