62%

Komentáře a recenze 10

muzz
muzz
18 035 bodů
7.5
Plně souhlasím s recenzí Toma Hardyho, jen přidám, že Will Patton zahrál skvěle padoucha a celkově se mi ten film hodně líbil, a to dokonce asi podesáté :) Stejně špatnou kritiku měl podobně apokalyptický film vodní svět, taky byl výborný. Zvlášť pak, když to srovnáme s úrovní většiny dnešních "trháků" :)
Fingon
16 886 bodů
6
Moc dlouhé na to, abych to sledoval znovu...
7
Zvláštní film, který je kombinací nostalgie a určitého vizionářství, ve kterém si Evropan najde analogii s Třetí říší a Američan se situací po Občanské válce, kterou Costner bezesporu dobře zná. Film má jen několik postav, divnou výpravu, která se míjí s mým estetickým cítěním. Pošťákovi nelze upřít epičnost, několik dechberoucích sekvencí a netradiční romantickou linku. Nikterak by filmu ale neuškodilo, kdyby se z něj vystříhalo 40-50 minut a vzhledem k tomu, že by se nic zásadního na vyznění filmu nezměnilo a byl by divácky vstřícnější, nechápu, proč to neudělali už v době premiéry. Zajímavé je, že ten film diváci vyhledávají i tolik let po premiéře. Velkou vinu na neúspěchu filmu má bezesporu marketing studia a hodně nepovedený trailer.
15 155 bodů
7
Nepamatuji se, kdy se mi stalo naposledy, že bych si zamiloval film, který je všeobecně dogmatizován jako špatný - král filmových propadáků Postman to skoro dokázal. Svým patriotismem, velikáštvím, předvídatelností a naivitou představuje tenhle Costnerův opus takřka všechno, co se mi na hollywoodských blockbusterech často příčí, a zároveň je čirou odpovědí na otázku, co na nich tak upřímně miluji. Ačkoli je to opravdu neadekvátně dlouhé a místy natvrdlé, já se u toho nenudil, vize budoucnosti mi přišla zajímavá, hlavní záporák správně zlý a Howardova hudba vyloženě skvělá. Costner to navíc herecky utáhne a vizuálně je film příjemně uvěřitelný a starosvětský. Dost mě mrzí, že kvůli některým velkým blbostem a bídně zinscenovaným sekvencím nemohu dát hodnocení ještě vyšší.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
0
tri hodiny neuveritelnej nudy. radšej sa zaoberať pliesňou na nohách ako sledovať túto hovadinu, bez jediného zaujímavého okamžiku.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
6
Posel budoucnosti rozhodně nedosahuje kvalit Tance s vlky, ale takové zatracení, jakého se mu dostalo, si nezasloužil. Režii opět Costner zvládl dobře a ani scénář není špatný. Hlavní slabina je casting, ve kterém je nejlépe zvolen právě Costner. Ostatní buď přehrávají a nebo naopak suše chrlí své repliky. A je fakt, že ten zpomalený záběr s dopisem si Costner mohl také odpustit. Jinak ale dost věrohodně vykreslená postapokalyptická atmosféra, s dějem, který stojí za pozornost...
Arthur Logoff
Arthur Logoff
7 771 bodů
7.5
Mně se tento údajně neúspěšný film líbil, a to i opakovaně. Takhle nějak si lze představit postapokalyptický život na venkově, je tam drama, láska, padouch, zápletka, vše co má být, samozřejmě až na ten happy end, to by spíš bylo naopak. Tento film by se možná vešel do mojí první stovky, každopádně je slušný a každý, kdo se zajímá o filmy, by ho měl vidět.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 385 bodů
6
Mezi mými kamarády jedno z nejultimátnějších guilty pleasure.
Floridsky
4 376 bodů
6
Tak hrozný jak se říká to není. Stopáž je sice přepal jako prase a tomu co Kosťa předvádí jako režisér v Tanci s vlky to nesahá ani po kotníky, ale ve výsledku mě to putování zpustošenou Amerikou bavilo.
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
5.5
Já vám nevíem. Pro me obrovsky dlouhy film a moc velkých vecí se tam neděje. Costnera mám ráda a podle mě je aj to dobri herec ale príběh a ostatní ho moc nenásledovali. Při každé repríze v televizi tak vydržím několik vteřin než zjistím že je to film na prd