Psycho II

62%

Komentáře a recenze 5

29 978 bodů
7
Ano, už o není Hitchcock, chybí zde rukopis mistra děsu, který umí udělat i z obyčejné scény napínavou a děsivou záležitost, ale Richard Franklin se toho chopil opravdu skvělé a snažil se zachovat ducha Psycha. Je to napínavé, návaznost na první díl je logická, je zde stejná lokace, stejný herec a zpracování je více než důstojné. Závěr je hodně zajímavý a film hodnotí velmi kladně. Dobrá práce, pokračovat po Hitchcockovi chce odvahu a zde se to povedlo.
22 289 bodů
6
Ale proč ne. Docela dobré pokračování, které sice nesnese srovnání s předchozím dílem, ale ostudu mu taky nedělá. Kupa odkazů, pár vlastních nápadů a slušivá pointa.Mile mě to překvapilo.Škoda jen místy značné lacinosti a nevyužité gradace.
3
Slabota, slabota a ještě ke všemu slabota. Hitchcock tady opravdu chybí.
Matli
Matli
8 300 bodů
8
I po dvaceti letech (natáčecích i dějových) parádně navazuje na jedničku a drží si i její atmošku, takže odkaz Alfreda je znát. Hlavní hrdina, který byl i v jedničce si zase střihnul hlavní roli a de mu to hodně dobře, ani bych neřekl, že je o 20 let starší. Psycho 2 si stále svoji roli psycha drží, není to žádná nastavovaná kaše, do poslední chvíle člověk neví a pak je to twist za twistem. Spokojenost. 76%
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
6
"Na základě toho je tedy Norman Bates posouzen již jako psychicky vyrovnaný a je s okamžitou platností propuštěn." - "Uvědomujete si vůbec, že propouští vraždícího maniaka?" Pokračování klenotu mistra napětí Alfreda Hitchcocka. Těch třiadvacet let je opravdu znát, hlavně na hercích z jedničky (Vera Miles,Perkins) Film má dobrou atmosféru, obstojný scénář a šokující konec. "Ulož mě do mého křesla." - "Ano, matko." - "A teď mě otoč k oknu. Chci nad tebou mít dohled." Samozřejmě na geniální jedničku to ani zdaleka nemá.- 60%.