Wanted

73%

Komentáře a recenze 42

9 035 bodů
8
Docela příjemné překvapení, když uvážím, co za blbost jsem to čekal, ale uvažte, že když vám někdo řekne "Je tam Angelina Jolie a Morgan Freeman a ten, co hrál Xaviera, ne, ten novej. A ten, no, v Johnu Wickovi 2, myslim, že tam hrál toho bodyguarda. A všichni tam střílej obloukem a střely lítají šejdrem a je tam Česko, ty vole. A pak Trabant..." asi mě chápete. Proto mě těší, že si tahle hlučná jednohubka dokázala vyřešit scénář (který je nejen funkční, ale má pár super nápadů), tak že režisér ten nižší rozpočet (který postřehnete hlavně ve výpravě) zužitkoval v akci a vizuálu, takže vás to moc trápit nebude. Finále navíc (i přes zmíněný rozpočet) bere dech.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
10
Ohromující akce. Timur Bekmambetov jsi vzal na paškál mnohem jednodušší sousto, co se příběhu týče ( to co provedl s noční hlídkou je trestuhodné) a natočil komiksovou akcí nadupanou podívanou takovým stylem, že jsem tomu nemohl věřit, rozhodně jako režisér není rutinér, ale má naprosto originální rukopis a to co předvedl jsem snad naposled viděl v matrixu. Sice dějově nic moc, přišel zajímavý zvrat, ale o to moc nejde, hlavně je tu ta akce, která je sice naprosto nereálná a přímo absurdní, ale no a co, hlavně že je to zábava a to obrovská. Herci výborní, James McAvoy sice není žádnej sex idol, ale zde předvedl bravůrní výkon, kdy se z obyčejného podprůměrného účetního stává dokonalá zbraň, Angelina Jolie je prostě vždy skvělá a s pistolí jí to zkrátka sluší, Morgan Freeman standart. Wanted je rozhodně akční bomba roku.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
2
Sorry ale tohle ne, já si myslel, že to je vymyšlený film nějakým šílencem a tak jsem to i bral a dokonce mě to docela bavilo, jenže to se změnilo, když jsem dostal do ruky komiks Mrtvý nebo živý , kde jsem se dozvěděl, že v Americe se jmenuje Wanted, bylo mi to divný, tak si přečtu předmluvu a zjistím že podle tohodle komiksu Hollywood totálně posral film. Ten komiks je silmý 18+ s hromadou násilí, krve, rasismu, cynismu a černýho humoru a oni z toho udělali sračku pro děcka. Komiks by byl na jasných 5*, protože to je prostě brutální akční jízda, kde se s ničím a nikým neserou, ale film je na 1* hvězdu, protože takhle pokurvit potenciál, to se jen tak nevidí.
blazma
blazma
4 928 bodů
10
Pro mě jeden z prvních filmů kde jsem pořádně zpozoroval Jamese McAvoyeho.. bohužel jsem to viděl s dabingem a narovinu James je o 1000% lepší v jeho původním znění. Jeho hlas je prostě fantastickej a to že je skot a přitom zvláda poměrně dobře akcenty je úctyhodné. Celkově je to fajn akce, zvrat není nijak překvapivý, nic méně nápad se zahýbáním kulek je výborný a pro mě do té doby originální.
6
Proč na moravským nádraží mluví z amplionů ruska to je vážně na žalobu amerického školství. Film bohužel asi v pulce ztrácí na tempu. Angelina Jolie je sexy i když dost pohublá. Za to McAvoy je jako ňouma ještě v pohodě ale jako chladnokrevný zabiják už vůbec, prostě mu to neveřím ani na sekundu.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
8.5
Když přestaly Tatu zpívat rusky a přesunuly se do USA, hudba přestala být výjimečná a zajímavá a zájem o ně opadl na polovinu. Totéž by se dalo říci o režisérovi fenomenální Noční hlídky a jeho přesunu do Ameriky. Nulová atmosféra, průměrné výkony herců a snaha převést dosti extrémní komixový příběh do skutečného světa nezafungovaly a to ani navzdory dobrým akčním scénám. Chyb je zkrátka mnoho. Z druhé strany si u toho vždycky odpočinu a srovnám v hlavě myšlenky. Takže vlastně nevím, na co si tu stěžuji:-)
Miller
Miller
2 220 bodů
8
Znáte ten pocit, když jste jak pětiletej harant, co si užívá každou chvilku guilty pleasure filmu ? Ne ? Tak si pusťte tohle. 85%
farb
farb
2 064 bodů
9
Když pominu, že to s comicsovou předlohou nemá pranic společného,tak se dá říct, že jde o víc než slušnej akční náhul. McAvoy aka loser ve vraha proměněný sedí jako prdel na pověstný hrnec, Angelina se pro akci narodila a fuckující Freeman je prostě boží. Plus parádní akce a dravej vizuál (Timur to má v malíku)... Já se prostě pokaždé bavím. 90%.
karlik4801
1 942 bodů
8.5
Morgan Freeman jako záporák, to je samo o sobě dost drsný. Celkem akční snímek s Angelinou a Kvakkvojem v hlavní roli. Zase jiný pohled na věc a zase něco jiného co tu ještě nebylo. K tomu ještě skvělé završení celého filmu, no bomba. Myslím že Wanted splnil svůj účel a druhý díl je zbytečný, i když už neodvratný.
winetach
winetach
1 927 bodů