79%

Komentáře a recenze 46

Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Tak nějak mi zde chyběl nějaký lepší začátek, nebo nějaký úvod do příběhu, vím jen, že se nerodí děti, ale proč ? Jestli ženy nemůžou mít děti nebo muži ? A nakonec mi chybí nějaký lepší konec. No a to mezi tím ? Hodně hustá vize budoucnosti, maximálně autentické záběry, atmosféra i prostředí dech beroucí. Herci výborní, ale tak nějak mi zde něco chybělo.
kedl
kedl
6 380 bodů
6.5
Alfonsovi Caurónovi se podařilo mě držet od začátku filmu až do konce ve střehu. Ani se není čemu divit, když hlavní hrdina Theo hned v úvodních pár minutách vyjde z kavárny a ta náhle vyletí dopovětří. Pak jsem si nemohl být jistý, kdy se zas něco podělá a hlavním hrdinům půjde o krk. Dlouhé záběry bez střihu rozebrané i v dokumentu jsou opravdu skvělé. Závěrečná akce ve městě z pohledu Thea také stojí za zmínku a když se na kameře objevily kapky krve, nachvíli jsem si připadal být součástí celého dění Tenhle film mě prostě opravdu zaujal a nezbývá mi než ho vřele doporučit.
jirka26
6 288 bodů
8.5
Prvních 20 minut je ultra nudných, nic se tam neděje a vy s napětím očekáváte KONEČNĚ nějakou pořádnou scénu. Dále to pouze graduje. Atmosféra je výborná, C. Owen jakbysmet a příběh se jakž takž ještě dá snést. Ale nic, z čeho bych měl být unešený. Každopádně je to na pomezí 3-4*. Dám 4*, protože od té 20 minuty jsem se ani náhodou nenudil a to znamená, že film splnil to, co se od něj čeká, ne?;-)
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
8
Tak tenhle film mě naprosto fascinoval. Pointa, nad kterou jsem nikdy před tím nepřemýšlela, ale nad kterou vás prostě donutí tento film přemýšlet. Ukázka hnusného ale typického přístupu lidské rasy a zároveň skvělý výkon všech herců, hlavně Clive Owen opravdu zazářil.
slord
slord
3 832 bodů
10
Cuarón natočil úžasné sci-fi, ktoré sa vryje pod kožu a ostane tam. Výborné to bolo a asi nemám dosť slov na opísanie tohoto skvelého diela. 10/10
bidlobox
3 802 bodů
6.5
Tak tenhle film mě naprosto neučaroval. Jakž takž atmosféru má, herecké výkony jsou také docela dobré, ale zceleka jsem nedostal to, co jsem od filmu a Cuaróna čekal. Navíc ten nedotažený závěr, ze kterého mám pocit, že se jedná o první díl filmového seriálu!
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
9
Z filmařského hlediska Alfonso Cuarón posouvá hranice nemožného.Cuarón jakoby následuje zcela hladkými pohyby hrdiny(Clive Owen a Julianne Moore) i ve chvílích největšího vytržení a zmatku.Přehlednost a délka některých záběrů je naprosto fascinující a překonává všechno, co jsem viděl třeba u J.J Abramse,nebo v některých momentech Gilliemova filmu 12 OPIC.Pamatuji si celkem na tři záběry-sekvence z nichž každý sám o sobě zaručuje snímku věčné místo ve slavnostní síni v dějinách filmu,nebo ve filmových učebnicích.Trvají tak dlouho, až si při nich uvědomíme jejich délku a pak zase zapomeneme, že se pokračuje bez přerušení (dokonalý střih).Silný zážitek! Film roku,který se trhá na kusy s LETEM ČÍSLO 93.
hp24
2 833 bodů
6.5
Zajimave a varovne tema, slusne depresivni film, remeslne velmi dobre natocen (pouziva i "periferni" videni). Ve sve netradicni roli je skvely Michael Caine !
karlik4801
1 942 bodů
9
Beru to jako vyobrazení možné blízké budoucnosti. Takovýto obraz se mi dost líbil a celkem povedenou zápletkou toho všeho okolo. Když se už devatenáct let nenarodí dítě a najednou přijde těhotná žena, je z toho velké "haloo". Všechno by mělo jít potají, protože to je tak v dnešním světě lepší. Pro mě film s dobrým nápadem
65David21
65David21
1 927 bodů
8
Velice zajímavý až apokalyptický příběh, který se mě dotknul. Celé to působilo hodně depresivně, ale ukázalo to naději a za tu je třeba bojovat a nevzdat se. Přijde mi, že kdyby se událost, která se stala ve filmu (přestanou se rodit děti) opravdu udála, tak to bude vypadat nějak takhle (kromě věcně šedé oblohy a temna naprosto vůbec, avšak díky tomu je tu navozena ponurá atmosféra, o jíž se snímek snažil.) 80%